|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Hvor bør vi dra på kjærestetur i juni neste år? | |||
| Dublin |
|
7 | 15,56% |
| Praha |
|
9 | 20,00% |
| Madrid |
|
4 | 8,89% |
| Roma |
|
22 | 48,89% |
| Annet (spesifiser i tråden) |
|
3 | 6,67% |
| Deltakere: 45. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
Sv: Hvor bør vi dra på kjærestetur i juni neste år?Ville gjort noe helt annerledes! Roma blir nedtur hvis det var fantastisk den gang da |
|
|
|
|
|
#22 |
|
En som trener
|
Sv: Hvor bør vi dra på kjærestetur i juni neste år?
Kan ikke huske at vi tenkte noe over det da vi var der?
Dublin var egentlig planen først, men så var faren min og svigerinnen så negative at jeg ble litt skeptisk. Men jeg ser jo at flere her inne liker byen veldig godt. Hm.
Ja, det er et poeng. På den annen side var vi matforgiftet da vi var der (heldigvis hadde vi først hatt en uke badeferie), så dagene besto i bittelitt sightseeing før vi måtte hive oss i en taxi tilbake til hotellet. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
En som trener
|
Takk, det er viktig informasjon. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bør vi dra på kjærestetur i juni neste år?Av disse 4 ville jeg valgt Dublin eller Roma.
|
|
|
#27 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det blir fint! Selv om jeg er ROMA fan. Var der sist i Pinsen, men syntes det var litt for varmt og mye folk til å oppleve byen skikkelig. Neste Roma tur til sen høsten eller våren.
|
|
|
|
#28 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor bør vi dra på kjærestetur i juni neste år?Jeg vil også på Noma! :misunnelig:
|
![]() |
|
|