Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Runde opp til Røde kors?"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-10, 08:08   #14
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Runde opp til Røde kors?"

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg skrev ikke at det er smålig å ikke gi, jeg skrev at jeg synes det er en smule smålig å lage et stort nummer ut av det å bli spurt om man vil gi. Vil du gi så gjør det, vil du ikke så la det være. Det er ikke verre enn det. De når nok mange som ellers ikke hadde gitt noe som helst, og mange bekker små blir fort en stor å.

Hadde gjerne revet i 1 øre pr transaksjon i banken også om det gikk til et godt formål. Og ja, jeg mener at så lenge man kan takke nei så er dette en OK ordning, men ser jo at det er mange som absolutt ikke er enige med meg.

Fullstendig enig.

Hvorfor liker ikke enkelte dette? Det kan jo ikke bare være pga mistanker mot at Lindex skor seg etc. Man blir jo påmint at andre trenger hjelp, det kan hende dette pirrer vår dårlige samvittighet? Jeg kommer ikke til å runde av hver gang jeg blir spurt, og kommer nok til å få litt dårlig samvittighet for det. Den følelsen er jo lett å koble sammen med "liker ikke denne aksjonen".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.