|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Klart jeg blir sliten. Er det virkelig noen som ikke blir sliten av det?
![]() |
#42 |
Tankefull
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Hovedproblemet er vel alt annet som skal fikses og ordnes samtidig som barna skal tas vare på. Hadde jeg bare hatt barna å tenke på hadde det jo gått greit. Så er vel egentlig ikke barna som er slitsomme, bare hele pakka. Desember er litt ekstra slitsom (men koselig).
![]() |
#43 |
Passiv
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Mine er så store så jeg blir sjelden sliten av dem lenger. Men alle kompisene som flokker seg her hver f***ings dag? Ja. |
![]() |
![]() |
#44 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Åja, i perioder sliter jeg med at jeg får litt klaustrofobi i helgene, føler jeg beveger meg fra rom til rom med dem på slep klengende etter. De periodene sliter jeg veldig med at vi så og si aldri har barnepass eller avlastning lenger, er inne i en sånn periode nå hvor det skikkelig svir at ikke noen besteforeldre kan si: jeg ser du er sliten, la meg bake pepperkaker/gå på kino/gå på tur med ungene så du kan slappe av litt..
![]() |
#46 |
maler
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Jeg er kjempesliten nesten hver eneste dag. Mantraet er at det blir bedre, han blir større.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Det faktum at vi ikke har avlastning/barnevaktmuligheter (utenom å ha ham i barnehagen så vi kan gå på jobb) er vel med på å gjøre det litt ekstra slitsomt.
![]() |
#50 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Heheheh... nææææ, tuller du.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Ja, men i mye mindre grad nå som de er 7 og 10 enn f.eks da de var 2 og 5. Det er selvfølgelig deilig når de legger seg mange kvelder, men overgangen fra huset med og uten sovende barn er mye mindre nå enn tidligere, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Etter en travel arbeidsuke og unger som har sagt "mamma" omtrent like ofte som de trakk pusten i ettermiddag er jeg sliten, det innrømmer jeg.
![]() |
#53 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Jeg er mye mindre sliten nå som de begynner å bli litt større. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Eg blir ikkje så ofta direkte sliten lenger no når ungane er større, men eg blir svimmel av og til. Lillesøster har mykje å sei, og det går i eit frå morgen til kveld. Og ho skifter tema i eit tempo som kun ein superhelt kan følga. Ein vert jo van med det, men enkelte dager har ho meir og fortella enn andre (om mogeleg). Då trekker eg eit lettelsen sukk om det ringer på døra, for då veit eg at eg får ein liten pause. Når loftet er fullt av unger, kan eg setja meg ned med kaffikopp og strikketøy.
![]() |
#57 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Åja, og jeg er hjemme med minsta for tiden. Siste uka har storebror vært hjemme med feber og halsbetennelse, så jeg kjenner at jeg gleder meg til mandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Ja. Jeg er alene med to barn uten noen særlig avlastning, ingen familie her, så alt faller på meg. Det hender jeg gleder meg til det er leggetid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Jepp. Helgene alene med dem er ikke alltid bare kose-kos nei.
![]() |
#60 |
Passiv
|
![]() Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?Det avhenger av dagsformen. I det siste har 7-åringen min blitt verdensmester i usaklig kverulering - så JA, jeg blir sliten, sur og lei. Det er helst når jeg selv er sliten at det blir slik. |
![]() |
![]() |
|
|