Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-10, 13:22   #31
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...

Det er i og for seg ikke gjensidigheten som gjør at jeg ikke liker ideen om gavekort på sex. En felles, hyggelig middag eller helgetur eller filmkveld er jo også noe man gjør for begges del, ikke som gave til den ene. (Jeg hadde ikke hatt lyst på en filmkveld sammen med noen som ikke egentlig var interessert i filmen, men bare gjorde det for min del. (Og det samme gjelder sex. )) Jeg synes det er hyggelig å "gi" hverandre det å ha satt av tid til å gjøre noe sammen, og å si eksplisitt at man prioriterer tid (og eventuelt penger) på det.

Jeg ville ikke likt gavekort på sex for egen del, men det er jo heller ikke meg Snipa skal finne julegave til. Hvis du tror han vil like det, så hvorfor ikke. Men da ville jeg foreslått å gjøre litt mer ut av det enn et avkrysningsskjema med "6 runder" eller noe sånt. Heller noe helaftens-aktig, med mulighet til å krysse av for ulike ting som vin, stearinlys, nytt undertøy eller hva du nå vil fylle på med av mer intimt tilbehør.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.