Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg skal selge leiligheten min

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-10, 16:54   #61
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal selge leiligheten min

Er det sånn at det er en frukthage eller no', dette Saupstad? Siden det er både kirsebær og moreller der?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 17:44   #62
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fruktfat. alle vi som har bodd der er noen skikkelige fruktfat. Derav nickene.

Jeg er forresten direkte inne fra frisørstolen nå. : opplyser:

Gammel 01-12-10, 18:01   #63
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Lykke til med salget, forresten!
Og gratulerer med innflytting i ny leilighet! (eller den "gamle" du flytta fra, kanskje?)

Gammel 02-12-10, 15:43   #64
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lykke til med salget!! Fin leilighet

Gratulerer som samboer igjen!!

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 20:55   #65
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har det vært privatvisning i dag, også er visning i morgen. Jeg syns megleren kan ringe meg hele tiden og heie eller hoie eller noe. Jeg fikk overtalt ham til å ringe meg rett etter visning i morgen da. Slik at jeg får høre hvor mange og hva og hvordan og slikt. Han tenkte han skulle ringe meg først når det kommer bud som ligner på noe jeg vil selge for. Fjottulf. Jeg vil jo vite hele tiden.

Jeg er superspent.

Gammel 07-12-10, 21:07   #66
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Spennende, spennende!

Gammel 07-12-10, 21:13   #67
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Fjottulf var en passende betegnelse; selvsagt må han ringe for å fortelle om hvordan visningen gikk!!!

Gammel 07-12-10, 21:27   #68
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Så utrolig koselig at dere flytter sammen igjen.

Lykke til med salget. Dette tenker jeg kommer til å gå unna i en fei.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 21:40   #69
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Ja, det er hyggelig å være kjærester igjen altså.
Og nå har jeg en jobb der jeg reiser en del, så jeg rekker å savne ham litt også. Det er fint.
Og Poden er godere og søtere enn noen gang, så han påvirkes sikkert litt han også.

Gammel 07-12-10, 21:41   #70
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Oi, denne har jeg ikke sett før nå, men for snarlig salg! Og så koselig at dere flytter sammen igjen - romlemantisk og fint.

Gammel 07-12-10, 21:57   #71
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Takk!

Ingling: Og jeg har ikke fått med meg at det skjer ting til dere i juni 2011. / Gratulerer!

Og nå har jeg googlet ETA, og ble ikke noe klokere. Linkene jeg så snakket om Baskerne, og jeg tror ikke du har en basker i magen.

Ekte Tøffing Antar vi?
E'kke Tull Assa?

Gammel 07-12-10, 21:58   #72
Albertine
Passiv

Standard

Estimated Time of Arrival, kanskje...?

Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 22:01   #73
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Det falt meg ikke inn en gang!

Gammel 07-12-10, 22:15   #74
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Albertine har rett, ingen baskere. Og tusen takk!

Gammel 07-12-10, 22:21   #75
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ja, det er hyggelig å være kjærester igjen altså.
Og nå har jeg en jobb der jeg reiser en del, så jeg rekker å savne ham litt også. Det er fint.
Og Poden er godere og søtere enn noen gang, så han påvirkes sikkert litt han også.

Selvfølgelig gjør han det. Selv om dere har hatt et aldri så godt forhold som eks-er er det ingenting som slår at mamma og pappa skal flytte sammen igjen.

Lykke til med salg!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 22:27   #76
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg heier på deg kjære Bæret! Både med kåk og kjærleik.

Gammel 07-12-10, 22:29   #77
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Så koselig at dere har funnet sammen igjen! Og lykke til med salget!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 22:30   #78
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Bæret og Sambo og Fjottulf og leilighetssalg!

Gammel 07-12-10, 22:36   #79
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Jeg skal selge leiligheten min

Jeg har tipset en venninne av meg om leiligheten. Vet ikke om det er riktig område for henne, men har i allefall prøvd

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 22:38   #80
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vet hvem Fjottulf er.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.