Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville du lært din snakkende fugl å si?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-10, 13:25   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du lært din snakkende fugl å si?

Kan jeg ikke heller få skrive hva jeg tror han har lyst å lære å si selv?
Vi har en Kakariparakitt som allerede sier "Pellegutt, pellegutt" hele dagen, og det er til å bli gal av.
Hvis Pelle fikk velge, ville han nok lært å si:
"Mere vann!"
"Mere mat!"
"Åpne døren, jeg vil ut!"

Han kan si det på parakittsk allerede, men synes nok at vi er alt for trege.

Gammel 06-12-10, 13:28   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du lært din snakkende fugl å si?

Undulaten søsteren min eide hadde ikke så stort ordforåd eller kunne lange setninger, men noe kunne den.

Vicky snill gutt (sa han bestandig før han beit, så noe hadde det gått galt i opplæringen.)
Godag
Hei

og en del andre småord kunne den også. Tror det er mere realistisk å lære en undulat korte ord for å se om den er lærevillig i det hele tatt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.