Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jule- og adventskalendere anno 2010

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-10, 15:53   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jule- og adventskalendere anno 2010

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Tallene er ikke i riktig rekkefølge hos meg Mei. Der er de hulter til bulter både oppe og nede.
Klok av skade valgte jeg en annen løsning til barnebarnet. Synes det er litt trist at bildet blir borte jeg.

"Pakketips", feks til broderte kalendere:
Man knyter sløyfer på kalenderen, så må barnet gå og finne riktig tall og fjerne sløyfen.. Pakkene ligger i kurv, feks under kalenderen. Barnet må så se i kurven etter pakke med samme tall. ( man legger selvf. pakkene slik at ungen slipper å lete helt på bunnen etter pake nr 3 feks.) Funker som bare det! Litt ekstra spennende, og litt lærerikt også for dem som ikke kan tallene enda. - Også slipper man at kalenderen blir stygg ved at det henger tunge pakker på den.

Eller man kan lage laaange snorer på pakkene og la dem gå helt til gulvet, der pakkene ligger, event i en kurv. Men da skjules litt av motivet igjen.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.