Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tilbudtipsetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-10, 08:30   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Dette har visst utviklet seg til en generell tilbudstipsetråd, så jeg tenkte å gi et lite bleietips.

Dere med nyfødte babyer: På Rimi får man nå annenhver bleiepakke med Pampers gratis. Men dette regnes ut ved at man i kassen trekker fra 39,50 for annenhver bleiepakke. Det betyr at hvis bleiene til nyfødt koster 19,80 (som det gjorde i butikken jeg var innom), så betaler man altså 10 øre for to pakker nyfødtbleier!

Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 03-12-10, 09:18   #2
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Dette har visst utviklet seg til en generell tilbudstipsetråd, så jeg tenkte å gi et lite bleietips.

Dere med nyfødte babyer: På Rimi får man nå annenhver bleiepakke med Pampers gratis. Men dette regnes ut ved at man i kassen trekker fra 39,50 for annenhver bleiepakke. Det betyr at hvis bleiene til nyfødt koster 19,80 (som det gjorde i butikken jeg var innom), så betaler man altså 10 øre for to pakker nyfødtbleier!

Ja det er helt fantastisk. Vi kjøper pamper str 4, da får man to sånne store pakker med 58 bleier i hver for bare 39,50kr!

Jeanett er ikke aktiv  
Gammel 04-12-10, 10:36   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Ja det er helt fantastisk. Vi kjøper pamper str 4, da får man to sånne store pakker med 58 bleier i hver for bare 39,50kr!

Tilbudet for nyfødt-bleiene er jo hinsides. 2 pakker á 27 bleier for 10 øre. Men slik går det når man er med i bleiekrig.

Forøvrig har Kiwi supertilbud på Libero-bleier ut året. 23,40 for en pakke, og så får du pakke nummer to gratis. Det er en god deal det også.

Lille meg er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.