|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Ullkjole med plass til mage? (Ikke til meg, he-he)Jeg er på utkikk etter en ullkjole med plass til en liten gravidemage. Den bør ha et litt moderat empiresnitt som også er brukbart i ikke-gravid tilstand, så det skal helst ikke være en mammakjole. Aktuelle farger er brunt, grønt, grått og petrol. Prisen bør ikke være altfor høy, så Mette Møller utgår nok (dessverre). Tips?
Sist redigert av Bluen : 29-11-10 kl 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ullkjole med plass til mage?Jeg var på "gratulerer" nå, altså!
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Ullkjole med plass til mage?Den skal være petrol men er ikke til deg? I alle dager? |
![]() |
![]() |
#5 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ullkjole med plass til mage?Ingen grunn til å gratulere altså? Søren...
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Ullkjole med plass til mage?
"Søren" er ikke akkurat det første ordet som slår meg i den forbindelse, gitt.
![]() |
![]() |
#12 |
I mål
|
![]() Sv: Ullkjole med plass til mage? (Ikke til meg, he-he)Jeg har kjøpt ullammekjole på Den kule mage på Glasmagasinet. Akkurat nå husker jeg selvsagt ikke merket. Men den hadde også hatt plass til en liten mage. De hadde den også uten "ammeåpning" og jeg tror også den ville hatt plass til litt mage (antar det, siden de selger den der). Lurer på om merket er Melker forresten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
tankefull
|
![]() Sv: Ullkjole med plass til mage? (Ikke til meg, he-he)Jeg kjøpte meg en fin ullkjole med lange ermer, så rekker omtrent til knærne i høst, på B-young. De hadde den i lys lilla, petrol og mørk beige iallefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|