Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-10, 11:38   #361
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Arrgh.. jeg må ha sko til julebordkjolen. Kan ikke være dyre.. maks 5-600 kr. Men må være fine, sef.

Svarte med litt bling på kunne passet. Noen som har tips?

Sjekk ut brandos.no. De har julekampanje nå, så du kan kjøpe nå og betale i januar. Da kan man gå litt bananas. Er visst lett å returnere og bytte sko derfra også om man kjøper noen som ikke passer.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 28-11-10, 14:30   #362
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Hadde de flere igjen? Hvordan er denne kjolen i størrelsen?

ja flere i sand og rød!

iben er ikke aktiv  
Gammel 28-11-10, 16:02   #363
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant ikke noe hos Brandos.... Det er ALTFOR høye heler på de jeg liker..
Må også ha en langermet/ trekvart lang sort bolero.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 28-11-10, 16:47   #364
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine eller stygge sko?

Skal være til kjolen som vises under..evt

Tilbehøret skal jeg også lime inn.. lete litt etter bilde bare.

Sånn:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg julekjole.jpg (167,0 KB, 20 visninger)
Joika er ikke aktiv  
Gammel 28-11-10, 16:59   #365
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Morsomme sko, Joika, men jeg syns kjolen er for fin til de. De hadde vært kulere til en helt enkel kjole.

Gammel 28-11-10, 17:09   #366
Joika
Pauset

Standard

Jeg tenkte dresse den litt "ned" med disse evt. Vil se litt rocka ut, ikke "fin".

Syntes pumps med sånne tykke bånd rundt anklene er litt kult, men finner de kun med veldig høye heler....

Joika er ikke aktiv  
Gammel 28-11-10, 18:59   #367
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes skoene var utrolig tøffe jeg. Ta de du, Joika. Vil du ikke bruke de til kjolen alikevel, så vil de også ta seg smashing ut til trange sorte jeans/thights og en kul topp.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 28-11-10, 19:01   #368
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Morsomt at du skriver at andre sko har "veldig høye hæler". Disse er jo himmelhøye.

Gammel 28-11-10, 19:28   #369
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Veldig tøffe sko egentlig, men jeg må inrømme jeg er litt lei av dødningshoder på alt!
Men det spørs jo hvor tydelige de er "i virkeligheten".

Gammel 28-11-10, 20:12   #370
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Morsomt at du skriver at andre sko har "veldig høye hæler". Disse er jo himmelhøye.

Kule sko. Er med på å rocke kjolen disse! Men blir fort umoderne... men ikke sikkert det er så nøye.

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 28-11-10, 20:39   #371
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig kule sko, Joika! Jeg har jo den kjolen, og jeg klarer ikke for bare mitt liv å se for meg at den kan "rockes opp". Men det er kanskje fordi jeg har sett den for meg i en helt annen stil selv. De skoene blir uansett kule, f.eks. sammen med en kort svart kjole, jeans el.l.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 28-11-10, 20:50   #372
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Hm. De var kanskje litt for høye ja. Jeg tenkte at de ikke ville virke så høye når det er platå foran. Da blir ikke differansen mellom forfot og hel like stor = mindre vondt.

Men skal nok ikke ha de. Jeg føler jeg må prøve sko før jeg kjøper dem egentlig....

Joika er ikke aktiv  
Gammel 28-11-10, 20:52   #373
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Veldig kule sko, Joika! Jeg har jo den kjolen, og jeg klarer ikke for bare mitt liv å se for meg at den kan "rockes opp". Men det er kanskje fordi jeg har sett den for meg i en helt annen stil selv. De skoene blir uansett kule, f.eks. sammen med en kort svart kjole, jeans el.l.

Om man har svarte støvletter til, tung sminke (type smokey eyes), og en kul rusete frisyre, så ser man mer rocka ut. Dette er ikke en veldig rocka kjole, men min hensikt er vel å kle den litt "ned" evt.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 28-11-10, 21:55   #374
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bare en liten digresjon og en NB! i forhold til Brandos. Jeg følger dem på Facebook og de får utrolig mye negative kommentarer pga manglende svar og hjelp fra kundeservice om dagen. Og klagene på FB blir heller ikke besvart. Vurderte å bestille noen julegaver derfra, men er litt i tvil nå.

Gammel 28-11-10, 22:35   #375
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg bestilte for under en uke siden fra Brandos, og fikk hente lapp på lørdag.
Har også bestilt sko derfra veldig mange ganger før uten noe som helst problem

Jeanett er ikke aktiv  
Gammel 28-11-10, 22:46   #376
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julegaver

Sistnevnte vet jeg ikke om pr def er stilig (til en 16-åring) eller teit...får se når de kommer.

Gammel 28-11-10, 22:56   #377
Joika
Pauset

Standard

Disse var jo litt fine. Jeg må drikke meg dritings for å orke de en hel kveld da...

Vedlagte bilder
Filtype: png Screen shot 2553-11-28 at 22.50.23.png (124,7 KB, 33 visninger)
Joika er ikke aktiv  
Gammel 28-11-10, 23:00   #378
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Fiin, m^2! Nettbutikk?

@Joika:

Jeg har visst bestilt et par tunikaer fra prespring-kolleksjonen til OM. *host*

Bilder..?

Gammel 28-11-10, 23:18   #379
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg må holde meg unna denne tråden. Nå oppdaget jeg Brandos juletilbud, i vips hadde jeg bestilt disse:

Nå må jeg slutte å skylde på de to lønnstrinnene jeg fikk i lokale forhandlinger og gjemme bort visakortet. Men jeg gleder meg til skopakke.

Gammel 29-11-10, 08:57   #380
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Juletilbud er finfine saker altså, ikke sant?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.