|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Vaskemaskin som skyller godt, har stor trommel mm.?Jeg er på jakt etter ny vaskemaskin. Sist redigert av Éowyn : 22-11-10 kl 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemaskin som skyller godt, har stor trommel mm.?Generelle anbefalingene er vel AEG og Miele. Miele tror jeg ikke har modeller som tar 8 kilo, men AEG skal ha det.
![]() |
#3 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemaskin som skyller godt, har stor trommel mm.?Ullprogrammet på vår Miele vasker Nøstebarn-tøy uten å krympe det. Så regner med at nyere maskiner også gjør det samme. Ser ikke ut som de kan romme mer enn 7 kg tøy som mrc sier. http://www.miele.no/no/husholdning/p...frontlader.asp
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Vaskemaskin som skyller godt, har stor trommel mm.?Min Siemens-maskin har alle disse funksjonene. Jeg har hatt den i et år nå og er fremdeles kjempefornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Vaskemaskin som skyller godt, har stor trommel mm.?Jeg har en Hoover som tar 9 kg, har 1600 omdr. og ikke krymper ulltøyet fra Nøstebarn. |
![]() |
![]() |
#6 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Vaskemaskin som skyller godt, har stor trommel mm.?Er Bosch et ok merke? Har kikket hos Elkjøp.no og en av maskinene (underkant av 9000) legger automatisk inn en ekstra skylling dersom det er skumrester igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskemaskin som skyller godt, har stor trommel mm.?
Bosch og Siemens har mange av de samme hvitevarene under forskjellige merke og kanskje kosmetiske forskjeller. Hvilket "rykte" disse merkene har er jeg ikke helt sikker på, men AEG og Miele kan generelt virke som å ha et bedre rykte i hvert fall.
![]() |
|
|