Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Heia mamma? (NRK nett-tv)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-07, 11:38   #14
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)

Det var en merkelig opplevelse å se de tre damene på tv hos Skavland. Dr. Nylander gikk i forsvar, som hun meget vel hadde rett i å gjøre etter min mening, men i en noe uheldig form. Dette fordi hun nok ble oppfattet som nedlatende. Det kan hun aldri tillate seg. Ikke under noen omstendigheter.

Disse to andre damene hadde et godt poeng slik jeg ser det. Nemlig at man ikke nødvendigvis er en så meget bedre mor om man strever med dårlig samvittighet hele tiden som skapes når vi nå kan lese oss til hvordan ting skal og bør være...Det er et godt poeng. MEN når de samtidig tillater seg å si at det er greit om man røyker og drikker alkohol under svangerskapet, så blir jeg helt matt... Vi er jo tross alt kommet n o e lenger i dag og det kan aldri bli galt å tilegne seg mer kunnskap! Vi har tilgang på mye mer kunnskap enn våre mødre og våre bestemødre hadde. Dette må vi bruke på en fornuftig måte.

Så var det å finne balansegangen da...Det er jo der kunsten ligger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.