Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

nok200.com - leveringstid

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-10, 17:13   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

nok200.com - leveringstid

Er det noen som har erfaring med denne butikken og vet hvor lang leveringstid de har?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 17:14   #2
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: nok200.com - leveringstid

Jeg har brukt å få pakkene er bare noen dager. 4-5 kanskje? Mindre enn en uke i allefall.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 17:15   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ganske kjappe. Tar under en uke og vi her i huset har bestilt endel derfra.

Gammel 22-11-10, 17:29   #4
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hmm... Jeg bestilte for 13 dager siden.

Gammel 22-11-10, 22:56   #5
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Leeenge siden jeg har bestilt noe derfra, men mener det gikk max en uke fra bestilling til levering.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 10:36   #6
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Standard

Jeg har sendt mail, men får jo ikke svar fra dem heller.

Gammel 24-11-10, 22:18   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde samme trøbbel i sommer, den ene pakken kom ganske kjapt, den andre dukket aldri opp. Sendte en mail og fikk ganske kjapt svar.

Gammel 25-11-10, 15:46   #8
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bestilte samtidig som deg. Fikk den ene av pakkene i dag, så da kommer sikkert den andre en av dagene. Bestilte dem i to forskjellige forsendelser pga av toll.
Og kjolen jeg fikk var flottere enn på bilde:-)
Håper din også kommer snart!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 15:54   #9
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Jeg bestilte samtidig som deg. Fikk den ene av pakkene i dag, så da kommer sikkert den andre en av dagene. Bestilte dem i to forskjellige forsendelser pga av toll.
Og kjolen jeg fikk var flottere enn på bilde:-)
Håper din også kommer snart!

Jeg tenkte faktisk tidligere i dag, at jeg skulle spørre deg, Pelikan, om du hadde fått kjolen din.
Inngen pakke i dag heller. Men de har svart på mailen jeg sendte.
Så flott at kjolen var finere i virkeligheten, jeg gleder meg.

Gammel 25-11-10, 16:00   #10
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Eg har bestilt masse derifrå, og heile året kjem varene kjapt, november - desember tek det ganske lang tid. Bekrefting på at varene er sendt kjem dog ganske radigt, så eg innbiller meg at det er posten som er proppa i systemet?

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-10, 15:17   #11
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Fikk kjole nr 2 i dag. Har din kommet i posten?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.