Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-10, 21:19   #321
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Zip: fann du den på tilbud? Jeg ser den bare til ord.pris.

Jeg hadde tilbudslapp med 300 kr avslag hvis jeg handlet for 900 kr. Skulle ha to lange strømper uansett. La til denne kjolen og kom rett over 900 kr og fikk 300 kr i avslag.
Dette var 3 lapper jeg hadde fått i posten som også gjaldt på merkevarene. Jeg pleier å kaste endel av det som kommer men disse hadde jeg heldigvis tatt vare på.

Gammel 22-11-10, 10:38   #322
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fant en Chill Norway tunika/lang genser i helgen. Denne, men i BLÅTT:

Og denne vesken, som passer fint i farge til de grå støvlettene mine:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 23-11-10, 22:58   #323
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Overskred busjettet, og endte opp med en Bergans dunjakke.

Bestilt på Sportsdeal, gleder meg til å få den i posten, for nå fryser jeg!

Gammel 24-11-10, 15:55   #324
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg siklet på denne siden i sommer og endelig kjøpt en. Har en mørk blå silketunika fra samme merket som jeg elsker, nå ble det en grå slik en fra Pink India:

Og disse pumpsene fra So Nize:

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 24-11-10, 15:59   #325
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nå fikk jeg jo lyst på denne: (Argurke: ) Noen som vet hvordan den er på størrelse? Jeg har 42 i annen Creamkjole, men bruker egentlig 44.

Da kom den i posten.

I dag har jeg kjøpt et grått skjerf som passer til og kjøpte i forrige uke en svart Cream underkjole.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 24-11-10, 16:01   #326
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Da kom den i posten.

I dag har jeg kjøpt et grått skjerf som passer til og kjøpte i forrige uke en svart Cream underkjole.

Kjempefin Den fikk jeg også lyst på.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 24-11-10, 17:45   #327
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt denne i dag. Tenkte å bruke den til bryllup nå i beg. av desember. Min er i mørk blå:

Kan style den litt opp med litt bling og skyhøye sko.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 24-11-10, 19:29   #328
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Da kom den i posten.

Jeg elsker fremdeles min.

Gammel 24-11-10, 19:33   #329
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Vintersko (mine er sorte):

Gammel 24-11-10, 21:50   #330
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Har kjøpt denne i dag. Tenkte å bruke den til bryllup nå i beg. av desember. Min er i mørk blå:

Kan style den litt opp med litt bling og skyhøye sko.

HVor hvor???? Og ikke minst hvor mye?

lillemy01 er ikke aktiv  
Gammel 25-11-10, 10:02   #331
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

HVor hvor???? Og ikke minst hvor mye?

In Wear, 1100,- mener jeg det var. Finnes i sort, den mørke blå som jeg har kjøpt, lilla, rød, hvit og en gråaktig, mener jeg.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 25-11-10, 10:45   #332
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Jeg har endelig kjøpt meg den dunjakka som har stått på ønskelista!! Og det passet bra i dag når graderstokken nærmet seg -25 i morges....

Bergans Marikollen Down Lady (på 20%)

Gammel 25-11-10, 21:55   #333
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Da ble det nye vintersko siden Timberlandskoene ikke passet meg:

Gammel 25-11-10, 23:16   #334
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Da ble det nye vintersko siden Timberlandskoene ikke passet meg:

Det var disse jeg så på som jeg syntes var fine. Helly Hansen ikke sant?

Gammel 25-11-10, 23:58   #335
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Nå har jeg siklet på denne siden i sommer og endelig kjøpt en. Har en mørk blå silketunika fra samme merket som jeg elsker, nå ble det en grå slik en fra Pink India:

[/IMG]

Åååå, nydelig. Hva koster herligheten?

Schnuppa er ikke aktiv  
Gammel 26-11-10, 09:18   #336
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1100 I deilig, tynn, myk silke og jeg føler meg så fin og fjong i den andre jeg har atte!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 26-11-10, 09:49   #337
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Tussilago: HH ja

Gammel 26-11-10, 17:29   #338
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hermet etter Spoon og prøvde denne i dag. Den satt kjempefint, så jeg kjøpte den. Den er mildt sagt dristig, men hey.. det er julebord og mye kjekke karer. Fint for meg å se litt slutty ut da.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg julekjole.jpg (167,0 KB, 61 visninger)
Joika er ikke aktiv  
Gammel 26-11-10, 18:22   #339
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Go get them, Joika!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 26-11-10, 21:04   #340
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Liljekonvall er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.