Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Garanti i tre eller fem år?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-10, 21:05   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Garanti i tre eller fem år?

Fy søren, så kjipt! De får jo ikke noen stjerne i boka hvis dette blir kjent. Og det bør de jo få vite at det blir

  Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 15:10   #2
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garanti i tre eller fem år?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Fy søren, så kjipt! De får jo ikke noen stjerne i boka hvis dette blir kjent. Og det bør de jo få vite at det blir

Ja det ser ut som dette kan bli en sak for vg eller noe.

Naf ringte i dag, de hadde fått tak i papirene fra kollisjonen og snakket med forrige eier om de kunne bruke de papirene, noe de fikk klarsignal for. Han fra Naf sier det er kul umulig at jeg har klart å skade bilen slik som den er skadet nå. Han mener det er forhandler som jeg har kjøpt den av som skal stå for reperasjonen. Han sa at det er en overhengende stor sannsynlighet at skaden kommer fra kollisjonen. Han har også kontaktet advokatet og saken blir bragt videre. Så nå er det bare å vente å se.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 20:15   #3
vestlandsfanden
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 441
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Sv: Garanti i tre eller fem år?

Helt utrolig hvor fantastisk dumme Nissan-folkene er hvis de ikke gir seg i denne saken. Jeg vil si de vil være griseheldige hvis ordner opp OG samtidig ikke får medieoppslag om saken. Men det ser jo ikke slik ut..

Tenk hvilken negativ effekt slike medieoppslag vil ha overfor omdømmet og kundekretsen. Idioter!

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 10:19   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garanti i tre eller fem år?

Opprinnelig lagt inn av vestlandsfanden, her.

Helt utrolig hvor fantastisk dumme Nissan-folkene er hvis de ikke gir seg i denne saken. Jeg vil si de vil være griseheldige hvis ordner opp OG samtidig ikke får medieoppslag om saken. Men det ser jo ikke slik ut..

Tenk hvilken negativ effekt slike medieoppslag vil ha overfor omdømmet og kundekretsen. Idioter!

Det er vel strengt tatt forhandleren Misteri har kjøpt bilen hos, ikke Nissan Nordic som oppfører seg dårlig her.

Jeg ville uansett gått ut i media med dette, fordi det kan være en lærepenge for forhandler, og hjelp for andre som kan havne i en slik situasjon. Håper det ordner seg nå som NAF sin advokat hjelper deg.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 11:07   #5
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garanti i tre eller fem år?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Det er vel strengt tatt forhandleren Misteri har kjøpt bilen hos, ikke Nissan Nordic som oppfører seg dårlig her.

Jeg ville uansett gått ut i media med dette, fordi det kan være en lærepenge for forhandler, og hjelp for andre som kan havne i en slik situasjon. Håper det ordner seg nå som NAF sin advokat hjelper deg.

Hvilken media ville du gått til? Skal jeg si ifra til forhandler først?

Syns sånt er skummelt jeg.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 11:16   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garanti i tre eller fem år?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Hvilken media ville du gått til? Skal jeg si ifra til forhandler først?

Syns sånt er skummelt jeg.

VG feks. Syntes det er fryktelig dårlig kundebehandling.
Usikker på om jeg ville informert forhandler på forhånd, men nei, jeg tror nok jeg ville gått rett til pressen.

Skummelt ja. De burde lagt seg flate med en gang. De visste at bilen var kollisjonsskadet, de visste mest sannsynlig at det ville dukke opp senskader i ettertid, og når det nå har dukket opp noe, burde de fikset dette uten at du måtte ta veien om advokat, og sikkert et dusin telefoner etc. Og påkjenningen du har vært utsatt for.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 11:21   #7
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garanti i tre eller fem år?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

VG feks. Syntes det er fryktelig dårlig kundebehandling.
Usikker på om jeg ville informert forhandler på forhånd, men nei, jeg tror nok jeg ville gått rett til pressen.

Skummelt ja. De burde lagt seg flate med en gang. De visste at bilen var kollisjonsskadet, de visste mest sannsynlig at det ville dukke opp senskader i ettertid, og når det nå har dukket opp noe, burde de fikset dette uten at du måtte ta veien om advokat, og sikkert et dusin telefoner etc. Og påkjenningen du har vært utsatt for.

Takk for råd. Ja det har vært en kjempetøff påkjenning, har vært uten bil i 9 uker nå og jeg er ikke noe bussmenneske. Så blir ganske så isolert også.

De lovet på tro og ære at vist det var noe med bilen etterpå, så skulle jeg bare ta kontakt og de skulle hjelpe meg. Jeg var i utgangspunktet meget skeptisk til å kjøpe den bilen, men siden de så bastant sa det ikke var noe problem og at de skulle fikse ting vist det oppstod noe, så følte jeg meg trygg. Aldri, aldri mer!!

Ringte Nissan Oslo i går bare for å høre fra noen utenforstående, han sa hele saken var helt merkelig. Dette var da virkelig noe forhandler jeg hadde kjøpt den av burde fikse. Og at saken var så klar at han forstod ikke problemet. Han ønsket meg lykke til og ba meg om å ikke gi meg.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no