|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vi har fått et nytt vidunder i husX BOX!! Og den kan jo brukes til alt mulig. Den har et mediasenter der vi kan se alle bildene og filmene som ligger på datamaskina. Helt fantastisk. Vurderer nå å kjøpe en til til å ha på stua. Jeg er frelst. Har også fått tak i Tomb Raider så nå spilles det på kveldene her.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi har fått et nytt vidunder i husGratulerer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vi har fått et nytt vidunder i husVi har opptil flere x-boxer. (dvs en som spillmaskin, en chippet som kan spille kopierte spill og en gammel en som vi bruker som mediasenter) - Jeg skal ikke ha på meg skylda for noen av dem (eller andre spillkonsoller vi har i hus
![]() |
#4 |
oppbevares tørt
![]() Sv: Vi har fått et nytt vidunder i husJa helt fantastisk. I går ble jeg sittende å se igjennom alle småfilmene vi har tatt med kameraet siden 2007. Kjempekoselig!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi har fått et nytt vidunder i husVi hadde en, og den bråkte noe infernalsk, så den ble flyttet ned på "kontoret". Så fikk mannen "the red ring of death" på den, og dro sporenstreks ut og kjøpte ny PS3 i stedet. Xboxen ble gitt bort til svoger, som fikk fikset den på den fortsatt gjenværende garantien, så den lever videre.
![]() |
#7 |
oppbevares tørt
![]() Sv: Vi har fått et nytt vidunder i husHmm, vår bråker ikke i det hele tatt.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Vi har fått et nytt vidunder i husKan du ikke heller bruke pc-en som mediasenter i stedet for å kjøpe en x-box til, eller enda bedre.... Kjøpe en mini-Mac til stua |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|