Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er din favorittkombinasjon?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-10, 11:41   #41
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittkombinasjon?

Vanskelig å velge en favoritt...

God spekeskinke og melon er veldig, veldig godt.

Likeså er en bakt potet med rømme, mais og sprø baconterninger.

En bit mørk sjokolade, gjerne med litt appelsin eller sitronsmak, sammen med et glass rødvin eller en kopp kaffe.

En god baguette, fylt med en god, fet brie og druer.

KvikLunch og kakao i ei snøfonn etter en god skitur i skogen. En høydare!

Gammel 21-11-10, 11:55   #42
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iset - Biff Tartar og Carpaccio er begge retter som inneholder rått kjøtt, jeg har aldri smakt rå kjøttdeig. Men rått, rent kjøtt tilbredt på en god måte er fantastisk godt og ikke helsefarlig å spise. Bacon.. tja.. jeg er skeptisk til å spise farseprodukter og mat som har ligget i vakuum i "gudvethvorlenge" rått.. Men ja, jeg har smakt rå bacon - ingen høydare, men jeg har smakt det og ikke blitt syk av det. Bacon er jo saltbehandlet på ett vis så jeg vil tro det er bedre enn rå kjøttdeig.

Gammel 21-11-10, 12:34   #43
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hummus og godt tynt brød!
Middagspølser og hjemmelaget kålrabistappe!
Godt brød med kalkunpålegg og sprøstekt løk!

Gammel 21-11-10, 23:14   #44
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Nystekt, hjemmebakt brød med jordbærsyltetøy og iskald skummet melk!
Sjokolade og potetgull.
Nypoppet popcorn og iskald cola.

:fysen:

Gammel 21-11-10, 23:24   #45
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her en dag kjøpte jeg vaniljeyoghurtis med limefudge, og lagde (ikke jeg, da) sjokoladefløtesaus. Og hadde hvitvin til. Det var orgasmisk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 23:37   #46
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pasta, rødløk og fetaost.

Mintiskrem og mørk sjokolade.

Gammel 21-11-10, 23:42   #47
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Potetgull med ost og løk + melk. Huff.
Er ganske flink til å la det være, da. Jeg får for det?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 23:57   #48
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

kald kvikk lunsj med en boks nektar - sånn barne-appelsinnektar - har glemt navnet.

SKikkelig sukkerkikk.

Brødskive med brunost og jubelsalami. Alltid en slager.

Gammel 22-11-10, 00:00   #49
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Pepperkaker med blåmuggost og akasiehonning. :mett:

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 10:45   #50
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Kaffi(koffeinfri) og eplebiter med kanel.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 10:55   #51
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rakfisk, mandelpotet, Kvitseidsmør, dill, løk og flatbrød.

Peanøttsmør og jordbærsyltetøy er heller ikke å forakte.

Gammel 22-11-10, 12:59   #52
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Kokt potet, sprøstekt bacon, baconfett og nytrukket torsk. Aaaah!

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 13:41   #53
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så glad i mat at jeg vanskelig kan nevne bare en favorittkombinasjon. Men jeg oppdaget her om dagen at kiwi med kokosyoghurt over var dødsgodt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 21:45   #54
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg er så glad i mat at jeg vanskelig kan nevne bare en favorittkombinasjon. Men jeg oppdaget her om dagen at kiwi med kokosyoghurt over var dødsgodt.

Har du prøvd søte, saftige druer delt i to med vaniljeyoghurt over?

Gammel 22-11-10, 21:59   #55
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Melksjokolade og iskald melk. (Men det var muligens ikke den type matkombo du var ute etter.)

Ellers er det ingenting jeg har som favoritt kombinasjon sånn egentlig, men det er mange ting jeg liker sammen (eller må ha sammen) som det går litt i perioder på bespisningen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.