Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kan hvem som helst handle etter din handleliste?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-10, 11:10   #61
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?

Bare jeg kan handle etter min handleliste.
Der må man lese mellom linjene.

Listene mine ser sånn her ut.

• Melk
  • Brød
  • Rundstykker
  • Middag
  • Grønnsaker
  • Pålegg
  • Noe til gjestene på onsdag
  • Mat til minsten
  • Dusjsåpe, shampo, balsam
  • Rengjøringsmidler
Osv. Ikke mannen en gang fikser disse.

Gammel 22-11-10, 11:12   #62
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sambo kan jo selfølgelig handle etter handlelisten "min", min mor hadde nok også klart det. Hun vet vilke merker vi bruker innefor de ulike produktene. Men ingen andre tror jeg hadde klart og komme med alt riktig.

Gammel 22-11-10, 11:15   #63
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Blu:

Jeg ville nok spesifisert litt mer om noen andre skulle bruke handlelisten, jeg spesifiserer litt itl mannen og, men ikke fullt så mye som jeg ville gjordt om det var snakk om andre. Desverre så leser ikke min mann mellom linjene på handlelisten, så egentlig er det bedre at jeg handler, for jeg får med meg det som jeg har glemt å skrive opp også.

Gammel 22-11-10, 12:02   #64
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er nok bare mannen og jeg som kan handle etter listene våre.

Samme her. Skulle andre ha gjort det måtte jeg nok spesifisert det mer, enten skriftlig eller muntlig.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 12:38   #65
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Mannen får forresten stort sett med seg det jeg ber om, men i tillegg mye annet. Handleliste på butikk to på lørdag: Han hadde glemt prim, og vi trengte en ekstra liter melk siden han ville lage grøt. Resultat: To handleposer... (men grøt ble det ikke, for selv om vi husket grøtris var det ingen av oss som visste at vi var skrapa tom for sukker...)

Gammel 22-11-10, 12:39   #66
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De fleste kan handle etter mine lister. Men mannen evner ikke å handle mel. Overhodet ikke. De første gangene jeg skrev mel var det helt bingo hva han kom hjem med. Sist gang skrev jeg hvetemel på listen. Da kom han hjem med "Hel hvete" og sa det sto jo hvete på pakken. Det pussige er jo at mannen faktisk kan lage mat og bake. Men handle mel kan han tydeligvis ikke.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 12:45   #67
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Det er vanskelig for andre å handle etter mine lister, da de stort sett bor i hodet mitt. Men når jeg en sjelden gang skriver det ned (type bursdagsfeiring eller noe) kan stort sett hvem som helst untatt mannen klare det tror jeg. Han er typen som kommer hjem med First Price shampo og Grans appelsinbrus, sammen med den dyreste skinka han kan oppdrive fra ferskvaredisken

Og pappa, han kan heller ikke, stort sett fordi han ikke leser på det han kjøper, bare ser på bildet. Det er ikke alltid like vellykket.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.