Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Livsstil som omsorgssvikt

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-10, 18:58   #12
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Livsstil som omsorgssvikt

Jeg har kjennskap til endel saker som omhandler omsorgssvikt via jobben min. Noen av dem har også hatt ernæring som tema. Men da har det også vært andre faktorer med i bildet slik at det dårlige kostholdet er EN bit av det som omsorgspersonene ikke klarer å tilfredstille på en god måte.

Jeg synes det er et hån mot de barna som virkelig har opplevd skikkelig omsorgsvikt når enkelte seriøst mener at det å servere barna pølser, Torosuppe eller ferdigpizza og denslags mat daglig er omsorgssvikt som kvalifiserer til en bekymringsmelding til barnevernet.
At det ikke er bra og uheldig for de barna det gjelder er det ingen tvil om. Men omsorgssvikt? NEI.
Er maten muggen, bedrevet eller slikt er det selvsagt noe helt annet

Her i heimen bruker ikke annet enn en Toro saus hvert skuddår og kjøpepizza har vi aldri.... Så meningen min er basert på andre faktorer enn mitt eget kosthold!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.