Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

What to do-list

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-10, 14:58   #1
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: What to do-list

Huset er grundig vasket og ryddet nå i løpet av november, så det blir bare vanlig helgevask fram mot jul. Jeg liker juleforberedelser og starter alltid tidlig, så nesten alle julegavene er innkjøpt.

I desember skal jeg bake, skrive julekort, pakke inn julegaver og pynte. Bare kose-oppgaver!

Gammel 21-11-10, 15:03   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg liker juleforberedelser

Jeg også. Men vasking er ikke en del av det for meg. Mine juleforberedelser består av pynting, spilling av julemusikk, spise klementiner, bake litt, kjøpe litt julegaver og gløgg og kos. Pynte treet og kjøpe julemat.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 15:10   #3
dea
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2009
dea er litt kul
Standard

Vaskinga tar vaskehjelpen seg av, hun har nesten rundvask hver gang hun er her Jeg farer bare over med støvsugeren og tørker over badene før vi får gjester på julaften.
Ellers koser jeg med med å lage gaver, pynte og bake mens jeg hører på julemusikk.

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.