|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?Jeg har bestilt fra Elite foto. God kvalitet, og rask levering. Bestilte dem på søndag kveld, og hadde dem i posten onsdag. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?
Jeg fant ut av det. Nfoto ville ikke laste opp bildene mine, så det ble eurofoto, der kostet det 4.99 pr kort. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?nfoto.no har tilbud på 15x15 luksusjulekort til kr 5,90 inkl. konvolutt til og med i morgen. Nå har jeg bestilt både kalendere og julekort fra dem i år også. Veldig moro når en kan sette sammen alt selv. Siste året har jeg også vært flink til å tenkte på å ta bilder som jeg kan bruke som bakgrunnsbilder på kalendermånedene. På julekortene varierer det litt om jeg lager selv eller bruker mal m/egne bilder og egen tekst. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?Shutterfly.com - fine priser (bestilte mens det var tilbud, men jeg synes nå etter å ha sett kvaliteten, at prisene er gode uansett), uendelig mange muligheter og virkelig fine kort!! Det tok 10 dager fra bestilling til kortene kom i postkassen, verdi satt ned og ingen moms.
|
|
|
#45 |
|
Øyboer
Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?Jeg er og utrolig fornøyd med shutterfly kortene. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?Eurofoto har tilbud på julekort nå. Jeg mener det var 4,50 kr for 15*15.
|
|
|
|
#47 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fine kort! Er det mulig å gjøre om på teksten i tekstboksene, slik at en kan lage norsk tekst?
|
|
|
|
#48 |
|
Øyboer
Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?Nei det har jeg ikke klart. Men har ikke bryd meg. Moo.com kan det men liker ikke kortene der like godt. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fine, men altfor dyrt når man skal ha mange kort!
|
|
|
#50 |
|
www.bomulls.no
|
I noen ruter kan man endre, men ikke i disse rutene som f.eks "What a wonderful world osv". Jeg endret til norsk tekst på vårt kort i en rute og alle bokstaver funker foruten Ø som må gå som Ö.
|
|
|
#51 |
|
søt
Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?Optimalprint - kjempebra! Veldig gode redigeringsmuligheter og brukervennlighet, utvalg, og pris.
|
|
|
#52 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?Vi landet på Vistaprint i år, igjen. De lager nydelige kort, men i fjor opplevde jeg å ikke få kortene, fordi Vistaprint ikke hadde malen jeg hadde bestilt, og ikke evnet å gi beskjed om dette før det var for sent å bestille nye.
|
|
|
#53 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Jeg skjønte jo ingenting av den siden der. Utrolig lekre julekort med plass til flere bilder enn det er på de norske sidene. Hva betalte du per bilde og for frakt hit?
|
|
|
#54 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?Jeg tror jeg gjør det enkelt i år jeg. Lager layout selv, og priter ut på fotoprinter hjemme. Vi gjorde dette med takkekort fra dåpen for 3 år siden, og jeg synes faktisk det er bedre kvalitet enn jeg har fått enkelte plasser ved julekort bestillinger.
|
|
|
|
#55 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?Har bestilt fra nfoto på tilbud. De ble sendt idag. *venter i spenning* Alltid brukt optimalprint før, men fant ikke noen design som var midt i blinken i år. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Øyboer
Frakten er ikke dyr. Tror jeg betalte 10$ eller var det 15?, Man kan også velge å sende direkte til mottager fro 1,5$. Da blir det under 20kr ink porto til hver mottager. Så jeg har bestilt de kortene jeg deler personlig ut hjem til meg, og så bestiller jeg resten direkte til mottager. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Det koster ikke LITT mer, det koster sjukt mye mer. 26,- pr.dobbelt kort er ran! Da hjelper det faktisk ikke at kvaliteten er aldri så god.
|
|
|
#58 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvor bestiller dere julekort i år?Vi fikk vår bestilling fra nfoto.no i går, og jeg er strålende fornøyd! De hadde noen enkle design med plass til tre bilder og tekst, som passet oss perfekt, det var lett å bruke programmet deres, og best av alt: jeg fikk rettet opp skjeve horisonter.
|
![]() |
|
|