Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Einar Gelius

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-10, 14:25   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Einar Gelius

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Om han har gitt ut boka i form av sitt yrke som prest og bundet den opp mot sitt ansettelsesforhold i kirken vil det selvsagt være litt annerledes

Han har utgitt boken som sogneprest, Einar Gelius, det blir i hvert fall i mine øyne som at du skulle skrevet en bok som regnskapsfører for firma x, emm. Jeg har ikke lest boken, og har ingen planer om det heller.

Det jeg synes er trist i denne saken, er at telefonkiosk-vielsen blir et tema i det hele tatt. I stedet for å fastholde på at kirkelige vielser skal foregå på vigslet grunn, bør kirken være glade for alle som ønsker å gifte seg med DNK. Paret som ble viet i telefonkiosk hadde mange alternativer, f.eks. HEF eller Sosialhumanistene, eller Unitarforbundet om det var viktig med en religiøs vielse. Men de ville ha med DNK, og det burde kirken heller være glade for.

At han ikke gjør jobben sin når han har beredskapsvakt, spesielt når det er snakk om et dødsfall under spesielle omstendigheter, synes jeg er såpass alvorlig, at det bør få konsekvenser.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.