Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Stelton-kanne for dummies

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-10, 08:38   #15
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stelton-kanne for dummies

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Den faller jo ikke ut. Vi bruker bare den og det er like moro hver gang vi har besøk. Ingen skjønner at det bare er til å helle og så kommer kaffen. :enkel å glede:

Vi har hatt kannen i mange år og har aldri opplevd at vippelokket har fallt ut.

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg aner ikke hvor skrulokket er. Hele poenget med denne kannen er jo det vippelokket.

Jeg har det i skapet, men skal jeg ha kaffe med meg har jeg andre kanner eller termoser.

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Her og.

Får man kjøpt løse skrulokk? Jeg må av og til transportere kanna, og da er det upraktisk med vippelokk, gitt.

Vårt lokale glassmagasin har i hvert fall løse deler og vi fikk nye pakninger til den gamle kannen. Uansett kan det bestilles hos Stelton.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.