|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva er ditt syn på klimakrisen i dag? | |||
Det er vel bare fint om det blir litt varmere? |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 2,56% |
Global oppvarming er et faktum, og vi må gjøre noe. |
34 | 87,18% |
Klimaendringene er naturlige. |
4 | 10,26% |
Det kan være noe i det, men jeg forholder meg ikke til det. |
0 | 0% |
Klimaendringene er menneskeskapte, men det er lite vi kan gjøre. |
2 | 5,13% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 39. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du endret syn på klimakrisen?Ja, men det er ikke så mye lille jeg kan gjøre. Staten må slutte å gi dispensasjoner til farlig utslipp. Men egentlig er vel ikke vi de verste, så lite industri vi har her i landet.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du endret syn på klimakrisen?
Jeg syns det blir feil å tenke slik. Bare fordi staten kan gjøre noe, betyr ikke at vi som enkeltpersoner ikke kan gjøre noe. Hvis alle tenker at de kan gjøre en forskjell, vil det gjøre en forskjell.
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du endret syn på klimakrisen?
Hva skal lille jeg gjøre da? Her har vi full søppelsortering. Vi fyrer nesten bare med strøm, som er gjenbrukbart. Jeg kaster aldri søppel ute, alt blir pakket i lommer og poser, til jeg finner noen plasser å gjøre av det. Driver også med egen kompostering av matavfall.
![]() |
#4 |
Ustabil
|
![]() Sv: Har du endret syn på klimakrisen?Tja. Ikke direkte endret syn. Men vi har nådd et nytt "nivå", hvor det faktisk omsider har gått an å bevise at dette er klimaendringer som ligger utenfor normale svingninger. Tidligere var det veldig mye synsing, og derfor vanskelig å forholde seg til. Nå er klimaendringer et faktum, og får derfor mer oppmerksomhet enn da det var noen "gale aktivister" som tordnet løs om noe ingen helt fikk grep på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|