|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets juleyoghurtJeg ofret meg for vitenskapen, og testet sjokoladeutgaven også i kveld.
|
|
|
#24 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets juleyoghurtSjokoladevarianten var ikke voldsomt god, men egentlig minnet den meg litt om sjokolade-ostekake pga. syrligheten, og da ble den plutselig litt bedre. Men karamellen og valnøtten var best.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets juleyoghurtHer har den første pakken forsvunnet, og neste er kjøpt inn. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Årets juleyoghurt
Jeg spiser vaniljen nå, og synes ikke den smaker som helt vanlig vanilje, denne er søtere og smaker liksom mer vanilje. Litt vel søt, kanskje. Skikkelig dessertyoghurt.
|
|
|
#27 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Årets juleyoghurtDen med nøtter, grei nok. Guttungen kastet seg over den med sjokolade - vrei fjeset og dyttet den over på meg. Jeg syntes den smakte kakaopulver, men spiste den, da den tross alt var kjøpt, betalt og åpnet. Gubben har spist karamell og vanilje, og syntes de var greie, men ikke noe mer.
|
|
|
#28 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Årets juleyoghurtHm, den eneste som var god i fjor var rom-rosin, men jeg ser jo at årets må kjøpes og presenteres for ungene.
|
|
|
|
#29 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets juleyoghurtDa har jeg testet karamell, den var veldig god. Overraskende syrlig smak. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Årets juleyoghurtJeg skal kjøpe den - har veldig tro på den, men vil tro jeg kanskje blir litt skuffet.
|
|
|
#32 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Årets juleyoghurtjeg syns vaniljen og nøtter var best.. de to andre var ikke sååå gode.. liker veldig godt piano duo med karamell sjokolade og nøttechrisp osv.. så derfor ble jeg litt skuffet over disse.
|
|
|
#33 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Årets juleyoghurtDe smaker skikkelig pyton!
|
|
|
#34 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Årets juleyoghurt[quote=SpetakkelRandi;2538151liker veldig godt piano duo med karamell sjokolade og nøttechrisp osv.. så derfor ble jeg litt skuffet over disse.[/quote]
|
|
|
#35 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets juleyoghurtDa har vi smakt alle fire, og det frister ikke til gjentakelse.
|
![]() |
|
|