Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Pynte til jul

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-10, 16:34   #11
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pynte til jul ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har også pakketradisjonskveld, det har jeg hver lillejulaften. Jeg sitter alene da, mannen min bryr seg ikke noe særlig om jul (går det an ...), og ungene er i seng. Men jeg koser meg vanvittig. Julemusikken durer, jeg har levende lys i stua, godis og julekaker på gulvet der jeg sitter med masse papir, merkelapper og bånd rundt meg. Elsker det!

Mannen min hatet virkelig jul da vi traff hverandre. Han var til og med så frekk at han spurte om vi kunne droppe juletre.
Vel. Etter 14 år eller hva det er med meg er han fullstendig "ødelagt". Det er han som tar initiativ til julevasken, han starter lenge før meg, han maser om julepynt og juletre. Hadde han bestemt så hadde vi dratt inn treet så fort de er å få kjøpt. Han er så julete at han blir mobbet av kompiser.
Han pynter pepperkakehus og skriver julekort og synger julesanger i ett i hele desember. Totalt tulling. Drømmemann.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.