Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-10, 12:31   #41
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Var de ikke litt treige der da?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 20:39   #42
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

LOL...

Minner meg om noe som skjedde på et forum om padling for et par år siden..
Et firma la ut en post om at dem skulle ha høstsalg og hadde svært gode priser i butikken.

Nabo butikken satte straks ned prisene til under det konkurrenten hadde uten å reklamere for det, men jeg oppfatta det da jeg gikk inn og sjekka prisen på noe jeg skulle ha.
Selvsagt nenvte jeg dette i forumet.

Da ble det for mye for daglig leder i det første selskapet som skreiv et sutre innlegg om at det ikke var meninga å starte noen priskrig...
Skal si han fikk tilbakemelding på sutringa si...!

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 20:58   #43
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår



Jaja, noen som har søkt på firmaet sitt på google?

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 21:39   #44
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.275
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Her fikk sulliken frisket opp gammel og skikkelig dårlig reklame for Ford, ser jeg!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 21:48   #45
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.738
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Viktig å holde slik informasjon oppe, slik at nye lesere får det med seg, selvsagt

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 22:08   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Her fikk sulliken frisket opp gammel og skikkelig dårlig reklame for Ford, ser jeg!

Ja, jeg ante ikke noe om dette før Sullik dro frem tråden, så takk for at du gjorde meg oppmerksom på hvilket firma jeg skal holde meg langt unna, Sullik.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 22:35   #47
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Morderen vender alltid tilbake til åstedet. Og kaller alle lavpannede.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 08:17   #48
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg ante ikke noe om dette før Sullik dro frem tråden, så takk for at du gjorde meg oppmerksom på hvilket firma jeg skal holde meg langt unna, Sullik.

Må henge meg på den.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 12:44   #49
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Må henge meg på den.

Me three

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 13:00   #50
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Var de ikke litt treige der da?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 14:33   #51
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Etter å ha jobbet i serviceyrker i mange år, så vet jeg at man kan "slippe unna" med det meste så lenge man er 1. Hyggelig 2. Gjør sitt beste tross kjipe omstendigheter 3. Holder det man har lovet (ringer når man sier man skal osv).

Så uansett om det er to sider av samme sak: Noen har ikke ringt når de skulle, noen har lovet for mye osv. Klart man kan drite seg ut og ødelegge en motor, men når man etterpå ikke holder løfter, så kan man ikke forvente annet enn dårlig reklame.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 15:00   #52
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Ford-verkstedet har faktisk "drept" bilen vår

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Etter å ha jobbet i serviceyrker i mange år, så vet jeg at man kan "slippe unna" med det meste så lenge man er 1. Hyggelig 2. Gjør sitt beste tross kjipe omstendigheter 3. Holder det man har lovet (ringer når man sier man skal osv).

Dette har du så ufattelig rett i...

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no