Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Pynte til jul

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-10, 00:50   #11
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Pynte til jul ...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hva mener du med juleselskaper? Har du det i januar? Klart vi har juleselskaper i desember, er det ikke da man har selskapene? Altså julaften, 1. og 2. juledag, nyttårsaften osv. Bakedager og andre sammenkomster i julen er også i desember. I januar er alt over for min del, her ryker jula ut ca. 1. januar. Da er liksom hverdagen kommet og glansen er over. Skjønner jo at det ikke er det tradisjonelle, men det er sånn det er blitt her og jeg liker det sånn. 1. januar er jo starten på et nytt år, da synes jeg det passer å kaste ut det gamle og begynne på ny frisk. Det føles mer riktig.

Møkk lei jula på julaften? Det er en problemstilling jeg ikke, og aldri kommer til å, kjenne til noensinne, samme hvor tidlig jula begynner.
Jeg er litt lei i januar, da er det over for min del, som sagt. Og så begynner jeg å hyperglede meg fra ca. mars av igjen.

Forskjellen er jo egentlig bare at jeg begynner en måned senere. Jeg gleder meg som en unge og hater når det er slutt og vi har jul med selskaper og festligheter helt til 13.jan.
Julebord med jobb og sånt er jo før julaften, men alt det andre er ikke det.

Det spiller jo ingen rolle for meg når andre feirer jul, jeg skjønner bare ikke hvordan dere får det til å stemme.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.