Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gah! Farsdagsgaven i vasken

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-10, 17:31   #21
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gah! Farsdagsgaven i vasken

Her får han julemarsipan, en gris og en eske med sjokoladetrekk. Og jeg og ungene baker kake før han kommer hjem fra golftur i Sverige fra igår til idag.
Pluss en tegning fra ungene er da det nok.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 18:17   #22
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Min mann får beskyttelsesdings til mobilen og ny lommelykt av ungene (eldste har vært med og handlet), og min far får en bok - "Forsvunnet" av Daniel Mendelsohn.

Gammel 13-11-10, 18:19   #23
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Min kjære får vintersko og votter.
Det har han nemlig ikke.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 20:21   #24
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Forresten så slo det meg plutselig at JEG har jo en pappa også

Jeg som var så fornøyd med å være i rute ift. mannen min, og så har jeg glemt min egen pappa, som har fått farsdagsgave i 32 år. Makan til surr.
:rødmende på sjoppingsenter kl.17.45:

Gammel 13-11-10, 20:24   #25
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Farsdag??

Shit.

Gammel 13-11-10, 20:38   #26
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her har vi handlet inn rundstykker, egg, bacon, godt pålegg, eldste har laget kort. Så blir det frokost på sengen imorgen tidlig Så skal vi bake skillingsboller, for det er han så glad i. Ikke noe gave altså

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 21:50   #27
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kun kjøpt en kaffekopp, printet verdens beste pappa.
Er ikke så opptatt av farsdag, er ikke vant med å feire det, men mannen liker det. Jeg baker en kake i morgen så kommer alle ungene.

Gammel 13-11-10, 21:59   #28
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Mannen her er heller ikke særlig opptatt av det, men satte veldig pris på Pondus-boka.
Siden han jobber netter i helgen, tok vi feiringen i kveld, med Dollys pizza og kos.

Han var forresten veldig fornøyd med at det ikke ble lommebok, så da så..

Gammel 13-11-10, 22:09   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Forresten så slo det meg plutselig at JEG har jo en pappa også

Det er noen fordeler med å ha fedre som mener farsdagen er noe kapitalistisk svineri. Jeg trenger bare huske på mannen min.

Han får hansker ettersom jeg rotet bort hans på slutten av vinteren i fjor.

Gammel 13-11-10, 22:19   #30
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Mannen får hansker. De fra i fjor er ødelagt. Pappaen min får ei bok. Ungene og jeg skal lage frokost til mannen i morgen tidlig. Uvant for ham som alltid lager helgefrokost (i bytte mot at jeg alltid lager middag i ukene). Også skal vi bake noe. Kanskje muffins. Jeg har kjøpt omtrent ti pakker nye muffinsformer den siste tida.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 23:08   #31
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Me skal feira 8- åringen i morgen, så mannen i huset får kaker, kaffi og mor på besøk. Da får holda.

Gammel 13-11-10, 23:12   #32
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Min pappa får gavekort fra sportsbutikken. I tillegg har jeg kjøpt en bestefarbok fra ungene.

Pappaen til ungene får ikke noe, dvs han fikk ganske mange bilder fra barnehagebildene så et av dem kan fungere som farsdagsgave også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.