|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gah! Farsdagsgaven i vaskenHer får han julemarsipan, en gris og en eske med sjokoladetrekk. Og jeg og ungene baker kake før han kommer hjem fra golftur i Sverige fra igår til idag.
|
|
|
#22 |
|
Skal rømme
|
Sv: Gah! Farsdagsgaven i vaskenMin mann får beskyttelsesdings til mobilen og ny lommelykt av ungene (eldste har vært med og handlet), og min far får en bok - "Forsvunnet" av Daniel Mendelsohn.
|
|
|
#24 |
|
Søt og rar
|
Sv: Gah! Farsdagsgaven i vaskenForresten så slo det meg plutselig at JEG har jo en pappa også
|
|
|
#26 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gah! Farsdagsgaven i vaskenHer har vi handlet inn rundstykker, egg, bacon, godt pålegg, eldste har laget kort. Så blir det frokost på sengen imorgen tidlig |
|
|
|
|
|
#27 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Gah! Farsdagsgaven i vaskenJeg har kun kjøpt en kaffekopp, printet verdens beste pappa.
|
|
|
|
#28 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Gah! Farsdagsgaven i vaskenMannen her er heller ikke særlig opptatt av det, men satte veldig pris på Pondus-boka.
|
|
|
#29 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gah! Farsdagsgaven i vasken
Det er noen fordeler med å ha fedre som mener farsdagen er noe kapitalistisk svineri. Jeg trenger bare huske på mannen min.
|
|
|
|
#30 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gah! Farsdagsgaven i vaskenMannen får hansker. De fra i fjor er ødelagt. Pappaen min får ei bok. Ungene og jeg skal lage frokost til mannen i morgen tidlig. Uvant for ham som alltid lager helgefrokost (i bytte mot at jeg alltid lager middag i ukene). Også skal vi bake noe. Kanskje muffins. Jeg har kjøpt omtrent ti pakker nye muffinsformer den siste tida. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gah! Farsdagsgaven i vaskenMe skal feira 8- åringen i morgen, så mannen i huset får kaker, kaffi og mor på besøk. Da får holda.
|
|
|
#32 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Gah! Farsdagsgaven i vaskenMin pappa får gavekort fra sportsbutikken. I tillegg har jeg kjøpt en bestefarbok fra ungene.
|
|
![]() |
|
|