|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Leser
|
Sv: Et viktig spørsmål: Stumtjener eller knagger?Og så jeg som hadde sett for meg dette i kombo:
|
|
|
#23 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et viktig spørsmål: Stumtjener eller knagger?Den knaggrekka ønsker jeg meg - i rødt eller grønt.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Et viktig spørsmål: Stumtjener eller knagger?Jeg vil ha begge deler. Vi har knagger, men ønsker oss stumtjener i tillegg.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Et viktig spørsmål: Stumtjener eller knagger?Jeg har en stumtjener på soverommet. Der henger det noen kjoler, underkjoler, skjerf og annet som ser ok ut. Den er bak døra og er der mest fordi vi ikke har nok skapplass. Vi brukte den i gangen der vi bodde før. Vi har hatt en tidligere også, og har aldri opplevd velt. Nå har vi knagger i den pittelille gangen. Jeg er usikker på om jeg ville hatt stumtjener med unger som skal få ned ting...... Men nå var det vel ikke det du skulle ha den til? |
|
|
|
![]() |
|
|