Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-10, 12:15   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høyre- eller venstrefeltskjører?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg er en filskifter. Jeg ligger stort sett i venstre felt, men flytter meg raskt over til høyre når jeg ser noen komme opp bak meg i stor fart. Det er jo tross alt poenget med venstre fil.

Jeg er ikke enig i denne, altså. Man skal ligge i høyre felt så sant man ikke foretar en forbikjøring. Hvis man ligger i venstre felt og det kommer en luke i høyre felt som ikke medfører at du må bremse farten for å ligge der (og det ikke bare er 1,2 sekunder det er snakk om), skal man selvsagt skifte tilbake. Helt uavhengig om det er folk bak deg i venstrefilen eller ikke.

Det er ikke så ofte jeg opplever at jeg får noen bak meg i full fart i venstrefilen og det ikke er noen foran meg, men i så tilfelle legger jeg meg over i høyre fil når det er en luke. Jeg tilpasser ikke min fart til sjåføren bak meg hvis jeg ligger over fartsgrensen, og jeg tar ingen farlige sjanser for å presse meg inn og måtte bremse opp.

Hvis det kommer noen bak meg i full fart i venstrefilen og jeg har biler foran meg, viker jeg ikke. Da ligger jeg i kø og følger trafikkrytmen. Da opplever jeg også sjelden at noen blinker (hvorfor skulle de det, de kommer jo ikke fortere frem, så lenge det er biler foran meg).

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.