Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva er det morsomste du har gjort i London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-10, 21:54   #41
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?

Vi synes det var artig å ha vært oppe i London eye og det å se parlamentet opplyst på kvelden var litt spesielt... men hver sin smak da ..

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:59   #42
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi har billetter til Chicago, faktisk, så jeg suger til meg den positive delen av omtalen din.

Den var veldig bra, og hadde jeg visst at det ikke var noe spektakulært sceneshow på forhånd, hadde jeg ikke blitt skuffet. Så nå vet du det, og kan bare byte forestillingen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 22:05   #43
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spise verdens beste kanelboller ved Picadelly Circus. Gå og spise på den mexicanske på Leicester Square. Treffer alltid artige folk der.

Skal på svipptur til London nå snart og da er det ovenstående som er på planen. Og pub da.

Gammel 10-11-10, 22:10   #44
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sitte på pub og drikke seg bortover rekka. Ellers så synes jeg at ostescones i Kensington Garden er vel verdt pengene. Litt fan av afternoon tea. Spise på Hakkasan i Soho er også veldig bra!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 22:13   #45
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Buss- og båttur med The Big Bus Company. Jeg trodde det ville bli båring (og ble i utgangspunktet bare med for å glede mamma), men det var herlig å sitte på taket med morsom og lærerik guiding i øretelefonene. NB: Husk å ta med kaffe! Båtturen til Greenwich var også flott. Mange flotte bygninger å se og kule guider.

Jeg vil ellers anbefale stykket The Woman in Black. At teater kunne være så skummelt, hadde jeg aldri trodd.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 22:16   #46
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Bortsett fra tilfeldig tusling, spising og å bare suge til seg atmosfæren (), så er det en typisk turistting jeg likte veldig godt, nemlig omvisning i Tower. Men det må være med han i klippet under, det var så gøy at jeg har vært der to ganger. Den andre gangen hoppet vi over en omvisning for å få være med rett Beefeater - nemlig Simon Dodd:

(Kilde: youtube.com)

Det kan selvsagt være at grunnen til at det var så bra var da jeg ikke snublet i det skumle trappetrinnet på vei ut av kirka, og han blunket og sa: "You should've tripped".

Gammel 10-11-10, 22:27   #47
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg stemmer i busstur. Vi var der riktignok nå i september, det er nok straks litt kaldere nuh. Men det var utrolig behagelig, innom Marks & Spencer for å ta med oppskåret frukt, godis og litt generell føde, drasse med seg shoppingposene og maten inn, og bare synke ned og slappe av og ta inn.

Ellers har jeg mange gode og/eller morsomme minner fra London, men de fleste innbefatter miljøer jeg ikke er heeelt sikker på at du kommer til å oppsøke (Hillsong church søndag formiddag, anyone?).

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 22:55   #48
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å ja! Matilda har rett. Tower er jo et must.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 23:00   #49
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker guidede turer og kan ikke la anledningen gå fra meg til å anbefale London Walks (walks.co.uk). En fantastisk måte å se byen på.

Og, enig med Matilda, Tower er en opplevelse, og dere må gå på guidet tur. De mest blodtørstige guidene som finnes. I sommer oppdaget vi at det er kommet et godt lunsjsted inne i Tower også. Veldig tradisjonell engelsk mat og veldig godt. Det anbefaler jeg.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 23:13   #50
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Marked i Camden

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 23:14   #51
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg elsker guidede turer og kan ikke la anledningen gå fra meg til å anbefale London Walks (walks.co.uk). En fantastisk måte å se byen på.

Jeg var på Jack the Ripper-walk for noen år siden. Og Little Venice. Likte begge godt, og fikk mange smug og kroker jeg ikke ellers ville fått med meg.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 23:19   #52
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det morsomste jeg har gjort i London er å forlove meg, antar det ikke er helt aktuelt for dere?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Har du sett!

Gammel 10-11-10, 23:23   #53
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ghost Bus Tour til alle de skumle krikene og krokene! Har ikke gjennomført denne i London, men var med på en slik i Dublin og det var skikkelig gøy og spooky

Gammel 10-11-10, 23:26   #54
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I Camden town kan man jo fint ha det gøy i alle de artige butikkene en hel dag har jeg hørt.

Gammel 10-11-10, 23:45   #55
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Marked i Camden

Er det noen spesielle dager det markedet er?

Når jeg skal til London om noen uker så skal vi garantert stikke innom Westfield og shoppe litt. Særlig hvis det er surt og kaldt ellers.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 00:01   #56
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Er det noen spesielle dager det markedet er?

Det er mest marked i Camden på lørdag og søndag. Men det er mange butikker der som har åpent hele uken, så nok å se allikevel. Jeg har pleid å dra dit på lørdager.

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Når jeg skal til London om noen uker så skal vi garantert stikke innom Westfield og shoppe litt. Særlig hvis det er surt og kaldt ellers.

Og bli med oss på Chiquito kanskje?

Gammel 11-11-10, 00:05   #57
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Det er mest marked i Camden på lørdag og søndag. Men det er mange butikker der som har åpent hele uken, så nok å se allikevel. Jeg har pleid å dra dit på lørdager.

Og bli med oss på Chiquito kanskje?

Kanskje det. Får se hva slags planer vi legger opp. Du får si fra når du skal dit.

Gammel 11-11-10, 00:13   #58
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Shopping og teater/musical er noe av det morsomste jeg gjør i London. Nesten gang kanskje jeg får med meg et par serverdigheter også, så får jeg da vurdere hvor bra det er. Sto stor shoppingguide i VG i dag.

Gammel 11-11-10, 00:14   #59
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Museum of natural history!

Sist redigert av Juste : 11-11-10 kl 10:45.
Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 00:15   #60
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Juste. Om ikke annet så for museumsbutikken. Julegavehandling av en annen verden. Og så kan jeg anbefale Creepy Crawlies utstillingen, og jordskjelvsimulatoren oppe i geologiavdelingen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.