Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Katterevansj

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-10, 21:58   #81
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katterevansj

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg aner enda en poll: Har du katt som kjæledyr eller nyttedyr? (Jeg tror jeg aldri har hørt om noen som anskaffer seg katt som nyttedyr i våre dager. Jeg tenker at når folk skaffer seg (ute)katt så er det fordi de vil ha et sjarmerende pelsdott som krever minst mulig. :tabloid: )

Eller har du IKKE katt fordi du anser dem som plagsomme
(altså bortsett fra nytteeffekten da. Men jeg er veldig happy med å ha naboer med katter som tar seg av det)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 21:58   #82
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Her trodde jeg at jeg var unik som har katt som nyttedyr, og så er jeg ikke det likevel.

Gammel 09-11-10, 22:09   #83
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Her trodde jeg at jeg var unik som har katt som nyttedyr, og så er jeg ikke det likevel.

Når naboen tar mus nr 274 (nei, jeg tuller ikke!) i kjøkkenbenken og man selv knapt har passert 20, da innser man virkelig at katter temmelig nyttige.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 22:12   #84
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pepper? Er ikke det et kjerringråd?

Gammel 09-11-10, 22:13   #85
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker en velfungerende musesperre rundt huset og teller null mus i hus.

Gammel 09-11-10, 22:18   #86
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Blæ, bor i borettslag og er dritlei kattene her. Den aller nærmeste naboen har i tillegg en "villkatt" som ikke liker noen unntatt eieren og står og freser til ungene hver gang vi går forbi, eller ligger under trappa og stikker potene opp og prøver klore oss når vi går opp.

Forøvrig har vi hund (i bånd) og den spiser gjerne katter til frokost, middag og lunsj. Vi har derfor ingen på verandaen eller utafor døra - men vi har mye bråk når bikkja klikker på kattene, selvsagt. Den er for ordens skyld alltid i bånd.

Gammel 09-11-10, 22:22   #87
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tror knuste pepperkorn vil holde de fleste katter borte. Det har jeg tipset naboene om her ihvertfall, og de påstår at det virker.

Gammel 09-11-10, 22:30   #88
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der jeg bodde før la jeg ut noen halvannen liters flasker med vann i på trappa- et eller annet om at refleksjonen/bevegelsen skulle skremme bort kattene?
Nå fant jeg ut etterhvert at det var grevling jeg prøvde å skremme bort, men den ble jo uansett borte av vannflaskene... (eller noe annet, hvem vet)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.