Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Det beste regntøyet?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-10, 10:35   #21
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det beste regntøyet?

Poden har brukt PoP de siste to årene (med de høyeste sjøstøvlene vi kunne finne), og det har fungert fint. (Frem til han falt nedi en myr på fjelltur med skolen, og sto med vann til livet. )

Admini bruker Troll, og det er det eneste som holder ham helt tørr i sølepytter. Andre ting renner det inn vann ved strikken på armene og beina.

Gammel 03-11-10, 10:37   #22
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Me har Didrikksson sitt. Me er fornøyd med det. Ungane har vel aldri blitt våte med det. Untatt når vatnet trekker inn i foret ved nevane.

Gammel 03-11-10, 10:41   #23
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har enda ikke hatt regntøy som ungen ikke har blitt våt i når det er skikkelig "badevær" ute jeg altså.
Vi har hatt både
Reflex
Troll
Didriksson
MiniAture
Og litt andre som jeg ikke husker i farta.
Jeg har innfunnet meg med at ungene blir våte når det bøtter ned så her er greia mere å putte riktig klær under (ull) så ikke de våte klærne blir kalde.

Har vurdert å prøve vadebukser men det har liksom aldri blitt noe.

Gammel 03-11-10, 11:21   #24
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Jeg er veldig fornøyd med regntøyet fra Navigare og Reflex.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 11:59   #25
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Vi er veldig fornøyd med KappAhl sitt, det vant også best i test, om man stoler på sånne tester.
Reima er vi ikke fornøyd med.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 12:01   #26
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

For all del, jeg har ingen forventning om at ungene overhode ikke skal bli våte, men regntøyet vi har akkurat nå er for dårlig (PdL), så da vil jeg gjerne finne frem til best mulig. Tror jeg må ta en tur ut på XXl og se på regntøyet til Didriksson, det med fleeceoverdel på buksa - kanskje det holder litt bedre!? PdL er med bukser uten seler, ingen snøring el. på jakket, så det er så åpent og håpløst - det regner jo omtrent inn i det tøyet, i allefall på guttungen.

Gammel 03-11-10, 12:06   #27
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abeko gjør det vel ofte bra på tester, gjør det ikke?

(Neste gang skal jeg forøvrig prøve celavi til gutta- de har fine farger - som jeg er opptatt av *forfengelig guttemor* )

Gammel 03-11-10, 12:10   #28
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hvor finner jeg evt. Abeko, Bauche?

Gammel 03-11-10, 12:11   #29
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så det fra Didriksson på XXL, det med fleeceoverdel. Det så veldig bra ut, men jeg så det ikke større enn str 98 eller noe? - jeg tenker ift din eldste. Men jeg var der da det var salg på det, så det var nok litt utplukket.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 12:17   #30
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker Abeco og Navigare. Vi tester ut PoP bukse nå, og ungen er i allefall fornøyd. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er veldig merkebevisst på regntøy. Det aller meste har holdt til to unger og har kunnet gå videre til en nevø. Har prøvd MANGE merker. Så lenge det ikke blir store hull funker det meste her hos oss.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 12:27   #31
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror det skal godt gjøres å holde de verste badeungene tørre samme hvilket regntøy man velger. Vi har HH på minste nå, det er like bra som noe annet syns jeg, våt blir hun uansett

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 12:28   #32
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke sjekket størrelser men de har billig ABEKO-regnøty på Markedspladsen www.ml-dk.dk Lillebror ha hatt det me kompass på og det har vært bra. Han blir selvfølgelig våt når han setter seg ned i vanndammene, men ellers tynt, men bra.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 12:40   #33
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Har vurdert å prøve vadebukser men det har liksom aldri blitt noe.

Jeg har prøvd det også, men til og med ikke det holdt tett på min bader. I tillegg så ble det hull i den ganske fort.

Gammel 03-11-10, 12:58   #34
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Hvor finner jeg evt. Abeko, Bauche?

http://www.barneregntoy.no/default.pl?showPage=167

Hos oss selger Rema stormarked det.

Gammel 08-11-10, 20:41   #35
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Damn, det er jo utsolgt overalt!! Riktignok er vi senhøstes og med årets første snøfall i dag, så er det jo heller vinterdress som gjelder, men at det ikke kommer inn mer regntøy før våren igjen er jo ganske kjedelig da. Her er vinteren gjerne mild og våt mesteparten av tiden, så regntøy kan være greit å ha hele året.

Arg; eneste jeg kan få tak er regnsett fra Vossatassar - noen som har erfaring med det. Det koster ganske mye synes jeg, så jeg kunne gjerne tenke meg å høre om noen kjenner til det før jeg svir av lapper.

Gammel 09-11-10, 11:08   #36
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, det er bare 2 uker siden jeg kjøpte regntøy på Barnas hus? Det var Reflex da. Har du ringt noen steder og hørt?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.