|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Live and let live
|
Sv: Det beste regntøyet?Poden har brukt PoP de siste to årene (med de høyeste sjøstøvlene vi kunne finne), og det har fungert fint. (Frem til han falt nedi en myr på fjelltur med skolen, og sto med vann til livet.
|
|
|
#22 |
|
Unik
|
Sv: Det beste regntøyet?Me har Didrikksson sitt. Me er fornøyd med det. Ungane har vel aldri blitt våte med det. Untatt når vatnet trekker inn i foret ved nevane.
|
|
|
#23 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det beste regntøyet?Jeg har enda ikke hatt regntøy som ungen ikke har blitt våt i når det er skikkelig "badevær" ute jeg altså.
|
|
|
|
#24 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Det beste regntøyet?Jeg er veldig fornøyd med regntøyet fra Navigare og Reflex. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det beste regntøyet?Vi er veldig fornøyd med KappAhl sitt, det vant også best i test, om man stoler på sånne tester.
|
|
|
#26 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Det beste regntøyet?For all del, jeg har ingen forventning om at ungene overhode ikke skal bli våte, men regntøyet vi har akkurat nå er for dårlig (PdL), så da vil jeg gjerne finne frem til best mulig.
|
|
|
#27 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Det beste regntøyet?Abeko gjør det vel ofte bra på tester, gjør det ikke?
|
|
|
#28 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Det beste regntøyet?Hvor finner jeg evt. Abeko, Bauche?
|
|
|
#29 |
|
I mål
|
Sv: Det beste regntøyet?Jeg så det fra Didriksson på XXL, det med fleeceoverdel. Det så veldig bra ut, men jeg så det ikke større enn str 98 eller noe? - jeg tenker ift din eldste. Men jeg var der da det var salg på det, så det var nok litt utplukket. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Det beste regntøyet?Jeg liker Abeco og Navigare. Vi tester ut PoP bukse nå, og ungen er i allefall fornøyd. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er veldig merkebevisst på regntøy. Det aller meste har holdt til to unger og har kunnet gå videre til en nevø. Har prøvd MANGE merker. Så lenge det ikke blir store hull funker det meste her hos oss. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Det beste regntøyet?Jeg tror det skal godt gjøres å holde de verste badeungene tørre samme hvilket regntøy man velger. Vi har HH på minste nå, det er like bra som noe annet syns jeg, våt blir hun uansett |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det beste regntøyet?Jeg har ikke sjekket størrelser men de har billig ABEKO-regnøty på Markedspladsen www.ml-dk.dk Lillebror ha hatt det me kompass på og det har vært bra. Han blir selvfølgelig våt når han setter seg ned i vanndammene, men ellers tynt, men bra. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Javel
|
Sv: Det beste regntøyet?
Jeg har prøvd det også, men til og med ikke det holdt tett på min bader. I tillegg så ble det hull i den ganske fort.
|
|
|
|
#34 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Det beste regntøyet?
http://www.barneregntoy.no/default.pl?showPage=167
|
|
|
#35 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Det beste regntøyet?Damn, det er jo utsolgt overalt!!
|
![]() |
|
|