|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Zara - hvordan er størrelsene?Vurderer å be en venninne om å stikke innom Zara for meg for å se etter div. plagg jeg har sett på nettsidene deres. Både til meg og til jentene mine på 4 år og 12 år. Men hva med størrelser? Mener jeg har oppfattet at tøyet er smått i størrelsen og at man burde gå opp en størrelse, gjelder dette for barnetøyet også? Noen som vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Zara - hvordan er størrelsene?Barneklærne kjenner jeg ikke så godt til, men jeg mener voksenklærne er ganske vanlige i størrelsen - i alle fall det jeg har prøvd.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Zara - hvordan er størrelsene?Jeg går alltid opp en størrelse på barnetøyet når jeg handler der, på en boblevest måtte jeg også opp to størrelser.
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Zara - hvordan er størrelsene?Barneklærne er rare. Jeg pleier å handle litt i Spania, og erfaringen er at kjoler er små, mens bukser er veldig lange. 14-åringen min på 1,85 har fortsatt Zara-bukser i barnestørrelse som han bruker. Topper er ganske normale.
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Zara - hvordan er størrelsene?Jeg syns voksenklær er litt små i størrelsen der. Men barnebuksene var veldig store, jeg kjøpte mindre størrelse enn vanlig til gutten min da vi handlet på Zara i London i vår. (Tror jeg kjøpte seks år istedet for åtte som han vanligvis bruker, og de var mer enn store nok). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Zara - hvordan er størrelsene?Jeg synes generelt tøyet er smått i størrelsen, både til barn og voksen.
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Zara - hvordan er størrelsene?Jeg syns tøyet er litt smått ja. Spesielt til barn.
![]() |
#8 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Zara - hvordan er størrelsene?Nok en mening: jeg synes barnebuksene er smale.
![]() |
#9 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Zara - hvordan er størrelsene?Takk for svar alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|