|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#63 |
Vaklende
|
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?
Nå har disse her akkurat truffet guttene i førsteklasse her. Jeg gikk og kjøpte alfabetversjonene, og deler ut den bokstaven de holder på med å lære hvis han øver fint. Så har jeg sagt at hvis han øver fint og samler alle 29 bokstavene, så skal han få lov til å ... eh ... den har jeg glemt, var det velge seg en kjekk aktivitet; svømmehallen eller noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Det har vært en farsott her på skolen. Tror det er noen amerikanske barn som har tatt det med seg?
![]() |
#65 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Nå ser det faktisk ut til å være i ferd med å blåse over her. Like greit.
![]() |
#67 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lekebutikker har vel fått inn nå. Jeg har kjøpt på Extra leker. Eller du får dem sikkert i nettbutikker også. I alle fall helti100.no har noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Og bokhandlere.
![]() |
![]() |
#69 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Så silly bandz som vedlegg på et blad denne uka. Var det Topp mon tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Og nå har det kommet for fullt her også. Eldste hadde fått låne et av en i klassen i går, som selvsagt røyk da hun hadde det på mens hun var på dansetrening. Jeg sa hun kunne jo bare gi den andre jenta en av hennes, men det var uaktuellt, da hun hadde byttet den til seg for å ha akkurat den lilla hunden. Det var drama, tårer og "men, mamma, hun kommer ALDRI til å tilgi meg". |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
#75 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ok, kanskje de ikke er nye her heller. Jeg bare ser at de har begynt å florere rundt Herremannen. Jeg har dog ikke helt skjønt poenget med dem for de ruller jo ikke som vanlige kuler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Glamorøs
|
Nei, de skal liksom velte. Jeg tror det er noe poenggreier i forhold til hvordan de faller. Jeg har ikke satt meg inn i det, og heldigvis så har han ikke fortsatt å spørre etter dem.
![]() |
|
|