Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å overskride beløpsgrensen på bursdagsgaver

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-10, 14:50   #27
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å overskride beløpsgrensen på bursdagsgaver

I Frøknas klasse er det satt en grense på 50 kroner. Jeg følger grensen slavisk når Frøkna gir bort penger, for det er like lett å hoste opp en 50-lapp som en 100-lapp.

Når jeg kjøper gaver gir jeg blaffen og legger meg på ett eller annet under 100 kroner. Jeg finner aldri noe annet enn ræl til under 50 kroner, og det er sjelden jeg har tid til å lete på salg.

Det er lett å se at de aller fleste foreldrene i klassen tenker akkurat som meg, for det var i alle fall ikke 50-kronersgaver Frøkna fikk i bursdaggave.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.