Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å overskride beløpsgrensen på bursdagsgaver

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-10, 12:50   #21
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å overskride beløpsgrensen på bursdagsgaver

Selv jeg som er alenemor og student klarer fint spandere 100 kr på bursdagsbarnet 10-12 ganger i året. Jeg vil heller kjøpe noe som er litt skikkelig, enn noe plastikkræl som feks slim.

Så jeg hadde glatt oversett denne "grensen". Hadde nok også sagt dette på foreldremøtet. Folk får kjøpe det de har råd til. Barn har ofte ikke så mange begreper om pris når de er så unge, så jeg ser ikke helt problemet. Det er viktigere å kjøpe en ok gave, enn å se på prisen.

Husker jeg fikk gaver mellom 30 og 50 kr da jeg var liten...

Sist redigert av Joika : 07-11-10 kl 12:55.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.