Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vestlandshallen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-10, 22:53   #21
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Vestlandshallen

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jooo hallen ligger jo rett ved Ikea? Masse parkering.

Det blir megakaos! Det blir satt opp busser fra byn og ut til Veslandshallen i forbindelse med Mamma mia. Ellers går jo det en del busser fra byn og til terminalen. Da må en spasere i 5-10 min. til hallen.

Gammel 04-11-10, 22:53   #22
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:veldig uskyldig spørsmål:

Da Vestlandshallen ble bygget... Tenkte man ikke på, hm, logistikk?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 22:56   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vel, atte... tror ikke de er så god på det i denne byen her.

Brann Stadion har også sånn ca ti parkeringsplasser. Men der skjer i det minste action ofte på slike tider at andre ting er stengt. Men der er ikke ikea i nærheten akkurat...

Gammel 04-11-10, 22:57   #24
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

:veldig uskyldig spørsmål:

Da Vestlandshallen ble bygget... Tenkte man ikke på, hm, logistikk?

Den ble bygget som en liten innendørs fotballhall med kunstgress, slik at type Brann kunne trene på slapsedager i bergen. Det er først de siste 2 årene at de har funnet ut at hallen kan brukes til andre saker og ting.

Men store trafikale endringer kommer til å skje de neste årene. Ikea bygger nytt, og ny trafikkmaskin er under kontruksjon. Du er herved særdeles åpplyst om infrastruktur i Bergen by

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 22:58   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sant det. Den blir jo bare kalt "gymsalen".

Nei, nå skal jeg slutte å fnise. All sympati med logistikkproblemer for arrangør, publikum og resten av innbyggerne i Bergen.

Gammel 04-11-10, 22:59   #26
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Men jeg skal ikke på Mamma Mia, selv om jeg bor like i nærheten. Vi har lokal matbutikk i området, og skal nok stå over dette her ganske så greit

Gammel 04-11-10, 23:03   #27
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

:fniser fortsatt:

Gammel 04-11-10, 23:04   #28
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

logistikkproblemer i og rundt Åsane er det egentlig hele tiden, sånne arrangementer kommer bare som en "bonus".

Skal man handle, og parkere, i Åsane på en lørdag må man være der en gang mellom 11 og 12. Gjerne før. Jeg nektet å ha min sønn i en barnehage så jeg måtte kjøre gjennom en rundkjørig i åsane (et stykke unna sentrene altså) to ganger for dagen, jeg måtte regnet et par timer i kø pr dag, ikke pga distanse, men underdimmensjonert vei.

At de fant ut at gymsalen kan brukes til andre ting gjør at jeg definitivt unngår åsane når jeg vet slike ting pågår.

Fine, fine logistikken....

Men det skjer jo ting i området, så det blir nok bedre

Gammel 04-11-10, 23:10   #29
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Standard

Jeg synes det er utrolig bra at man klarer å få til store arrangementer i Bergen! Tenk på alle de store konsertene som er både på Koengen og i Bergenshallen.

Logistikken rundt arrangementet må bare løses etter beste evne med de forutsetninger som ligger til grunn. Jeg er overbevist om at de som vil handle på lørdag får gjort det, og de som skal på MM kommer seg dit i tide.

Det blir en bra helg! (Helg ER bra!!!)

Gammel 04-11-10, 23:15   #30
Malama

Malama sin avatar

Standard

Ja, det er mye bra som arrangeres.

Jeg bidrar til parkeringen ved å ikke dra til Åsane i helga. Jeg klarer meg uten

Gammel 04-11-10, 23:15   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Tja, jeg foretrekker at arrangementene holder seg i Oslo, det er så mye lettere for egen logistikk.

Gammel 05-11-10, 12:35   #32
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for svar damervi finner nok utav det,og håper å komme oss til åsane i tidedisse extra bussene,går de også fra busstasjonen?:bergen novise:

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.