|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vits å reservere flysete med tilgjengelig babykrybbe?Men Elin, hvorfor tror du flyselskapene har sluttet med babykrybbene? Den sikret jo babyene.
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vits å reservere flysete med tilgjengelig babykrybbe?
Nei, flybarnesengene sikrer ikke barnet, og nei, ikke alle flyselskaper har sluttet med dem. Hos SAS kan man søke om flybarneseng på alle interkontinentale flyruter til spedbarn under 11 kg. Det er et begrenset antall så sengen kan ikke garanteres på forhånd, og den kan ikke brukes under avgang, landing og turbulens.
|
|
|
#43 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vits å reservere flysete med tilgjengelig babykrybbe?Å, jeg var sikker på at det var sele i de jeg.
|
|
|
#44 |
|
maler
|
Sv: Vits å reservere flysete med tilgjengelig babykrybbe?Det er jo en sele oppi der, men jeg kan ikke tenke meg at selve senga er trygt nok forankret til at det er tilrådelig under turbulens? Men nå kan det vel diskuteres hvor trygt ungene sitter på fanget i den selen som er løst festet til foreldreselen i et trangt rom med seteraden foran 10 cm foran ansiktet.
|
|
|
#45 |
|
Shake it out!
|
Sikrer de ikke ungene? De gangene vi har reist så har krybben hatt nett over, så ungen kan jo ikke akkurat fly utav. Og det burde jo være enkelt å feste dem på en måte som gjør at de ikke ramler "oppover" ved turbulens? Forøvrig forstår jeg argumentet med å ikke la ungen ligge på gulvet, selv er vi veldig nøye med at ungene alltid sitter med sele på.
|
|
|
#46 |
|
Kidding, right?
|
Bare en liten kommentar til dette: Det skjer jo ikke rent sjelden at det forekommer flybytter i siste liten, med annerledes seteplan og utstyr enn annonsert. Og da er det jo ikke så mye man kan gjøre.
|
|
|
|
#47 |
|
Har bakt søte kaker
|
Jeg tror det heller er at jeg har fått feil beskjed for hun jeg ringte til for å bekrefte at jeg skulle få det sa først nei, så ja. Så hun rotet antageligvis.
|
![]() |
|
|