Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

vektklubb.no?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-10, 19:49   #1
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

vektklubb.no?

Hei alle sammen.

Jeg sliter med vekta, som mange har fått med seg. Jeg vurderer å tegne ett "abonement" hos vektklubb.no. Er det verdt det? Eller bare kaste pengene ut av vinduet?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:46   #2
astrid_d
Superduperaktiv

Medlem siden: Oct 2006
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Sv: vektklubb.no?

Er ikke vektklubben.no et gratis tilbud for alle?
Jeg har gått på GR, og da er jeg på vektklubben, men som kursdeltaker har jeg et utvidet vektklubb-program.
Det var iallefall meget nyttig for meg.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 21:01   #3
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

vektklubb.no er ikke det samme som vektklubben.no.

Selv ville jeg ikke brukt penger på det. Da hadde jeg heller brukt penger på for eksempel GR-kurs eller medlemskap på et treningssenter. Vektklubben.no, som astrid_d nevner, er et fint alternativ som man ikke behøver å betale for. Det fungerer fint, også om man ikke går på kurs.

Gammel 04-11-10, 22:46   #4
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært medlem i 2 runder. Det blir for mye pes for meg å gå inn og registerere hver dag. Slutter alltid etter er par uker.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 23:10   #5
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

vektklibben.no på vg er super

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 23:31   #6
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Merete, her.

vektklibben.no på vg er super

Traff akkurat en slektning jeg ikke hadde sett på 6 mnd. Hun var gått ned 10 kilo med vektklubben på VG. Hun var kjempefornøyd. Hun hadde aldri spist så mye før, og kiloene bare rant av.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 08:30   #7
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

åå må ikke si sånnt.... Ok kansje det er verdt å prøve da?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 08:34   #8
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Hvis du er aktiv på nett og ønsker å være aktiv i forhold til det å gå ned i vekt, så tror jeg du kan få god hjelp ved å være medlem. Dette fordi det er mulig å dra nytte av andre i samme situasjon. I tillegg er det god hjelp å registrere hva du faktisk får i deg og hvor mye du mosjonerer. Bevisstgjøring er helt nødvendig for å få til endring. Denne bevisstgjøringen får du ved å være medlem og aktiv. Deretter er det bare å ta grep og få motivasjon av at du er i endring. Resultatene kommer da.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.