|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Sliter med å få solgt enebolig. Hvor lett er det å få leid ut?Tror jeg ville lagt til noen oppdaterte utebilder, ellers kan boligen fremstå som vanskelig å selge.
![]() |
#22 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Sliter med å få solgt enebolig. Hvor lett er det å få leid ut?
Vi hadde samme problemet i vår, og valgte å leie ut. Det er tregt på boligmarkedet nå, og vi valgte å ikke "stampe" huset. Vi fikk et bud på 4 750 000, (250 000 under takst) men avslo. Vi tenker som så at så lenge vi klarer lånet med leieinntektene så ser vi dette som en investering for fremtiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
Men må dere ikke skatte av verdiøkningen fra dere kjøpte til dere selger når dere ikke bor der selv? Eller tenker dere å leie ut under ett år? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Sliter med å få solgt enebolig. Hvor lett er det å få leid ut?Vi kommer fra en helt annen del av landet, men vurderer å flytte til Tønsbergområdet. Vi kikket på annonsen deres men:
![]() |
#25 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Snittprisen på eneboliger i Tønsberg ligger på over 25 tusen. Vi ligger litt i underkant. Huset er relativt nytt også. Det er nok for lite info for dem som ikke er fra området, enig i det. 2 km til sentrum, 500 meter fra sjøen. 3 barneskoler å velge mellom Presterød, Sandeåsen og Husvik. 6-7 barnehager i umiddelbar nærhet. Lysløype og akebakke et steinkast unna. 2 km til badestrand og båthavn. Dit sykler, går eller kjører man. Det er to lekeplasser i boligfeltet (enhetlig boligfelt med boliger fra 1998-2000). Beliggenhet i blindvei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Sliter med å få solgt enebolig. Hvor lett er det å få leid ut?Jeg håper at dere får solgt før vi er klare til å flytte, for det blir nok ikke før om et års tid. Men det høres ut som et hyggelig strøk, som dere absolutt bør skrive mer om i annonsen!
![]() |
#27 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Skal gjøre det, takk for tipset! Fint å få sånne tilbakemeldinger. Man ser seg jo litt blind på sånt når man bor her selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Sliter med å få solgt enebolig. Hvor lett er det å få leid ut?Jeg ville malt kjøkkeninnredningen. Et sånt bilde er faktisk nok til at jeg mister litt interessen, og det preger inntrykket mitt av resten av huset.
![]() |
![]() |
#29 |
maler
|
![]() Sv: Sliter med å få solgt enebolig. Hvor lett er det å få leid ut?Den blåfargen gjør annonsen mindre attraktiv for mange ja. En lett oppussing av kjøkkenet med maling og bytting av knotter er bra tror jeg. Og så står det litt lite. Enkelte meglere strør om seg med superlativer, det blir ofte litt i overkant, men å fremheve fordelene til huset er bra, og svadasetninger som "stor solvendt platting der man usjenert kan nyte et glass hvitvin i kveldssolen" påvirker slike som meg selv om jeg fniser litt av dem. Og informasjon om nabolaget er alt annet enn irrelevant.
![]() |
#30 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Sliter med å få solgt enebolig. Hvor lett er det å få leid ut?Jeg har iallefall foretatt en endring, nemlig å "flytte" bildene av kjøkkenet helt til sist. Da gidder man kanskje å se alle de andre rommene først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville nok gjettet at prisen deres er litt høy i forhold til mange av de andre husene i området. Tomt og hus er ikke spesielt stort og det teller vel litt.
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() |
#33 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Sliter med å få solgt enebolig. Hvor lett er det å få leid ut?Nå har jeg diskutert med megleren, og vi kommer til å gå for maling av kjøkkenet |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|