Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synder du på veien?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-07, 14:58   #31
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Synder du på veien?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er en ekstremt lovlydig sjåfør, til den grad at andre litt mer råere sjåfører får helt makk av meg.

Likevel har jeg klart å skaffe meg to prikker i førerkortet for å ikke ha overholdt vikeplikt. Vel, han som stoppet meg sa at jo da, han var enig i at jeg hadde stoppet for stoppskiltet, men videokameraet hadde oppdaget "en viss bevegelse" i hjulene, så da var jeg plutselig over 5000 kroner fattigere pluss prikkbelastet, gitt. Jeg synes det er rimelig surt at jeg ble straffet på samme måte som en som hadde rast gjennom forbi stoppskiltet, slik at andre biler måtte bråbremse og gamle damer måtte hoppe ut av veien. Men, men ... Regelbrudd er regelbrudd.

STEIKE! Så dyrt den lille bevegelsen kostet deg.
Siste boten jeg fikk var den som jeg fikk når du og jeg parkerte på den parkeringsplass hvor vær og vind hadde sørget for at oppmålingen av park.plass ikke var å se lenger. "Bilen har parkert utenfor oppmålt plass" = Parkeringsbot

Bøter er skikkelig kjipt å få.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.