Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Varmeteppe (elektrisk)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-10, 14:16   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Varmeteppe (elektrisk)

Hvordan fungerer disse ? Erfaringer ?

Jeg vurderer å gi frysepinnen (ektemannen) ett til jul om det er brukbare saker.

Får pressisere at jeg tenker på teppe som i pledd, ikke laken. (Det har vi)

Sist redigert av Susse : 02-11-10 kl 15:08.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 14:22   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varmeteppe (elektrisk)

Å det er brukbare saker. Jeg fikk et for to år siden og jeg elsker det.
Jeg er også skikkeli frysepinne. Hater å legge meg i kald seng.
Teppet skrur jeg på en halvtime før jeg legger meg, da er det helt nydelig å legge seg.
Jeg tør ikke ha det på om natta, livredd for brann, så jeg skrur det av når jeg skrur av leselampa.

Gammel 02-11-10, 14:27   #3
Lommelun
Superduperaktiv

Medlem siden: Mar 2010
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Skrekkelig behagelig når du sitter i sofaen...

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 14:30   #4
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lommelun, her.

Skrekkelig behagelig når du sitter i sofaen...

Det har jeg ikke tenkt på.

Gammel 02-11-10, 14:30   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nin det høres mer ut som varmelaken ? det har han allerede.

Gammel 02-11-10, 14:32   #6
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Nin det høres mer ut som varmelaken ? det har han allerede.

Ja så klart. Det er jo det jeg har.

Varmeteppe ja. Hm. :roper på mannen for å dele ut ønske for julegave:
Takk.

Gammel 02-11-10, 14:59   #7
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Har det på hytta til mamma og pappa, og det er superdeilig å legge seg i ferdig oppvarmet seng i et hus som kan ta lang tid å få varmet opp når man kommer dit om vinteren.
Dette er som et tykt pledd som jeg har under lakenet.

Gammel 02-11-10, 15:05   #8
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Det er det teiteste vi har. Jeg anbefaler heller et liggeunderlag i ull fra www.ullkorga.no

_edit_ Det vi har er et liggeunderlag. Hvis han har liggeunderlag anbefaler jeg heller en ulldyne fra ullkorga.no

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 15:19   #9
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Vi har det varmeteppet som er avbildet og det elskes av både store og små. I sengen/e har vi varmepute ved behov.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.