|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() Henge opp ting på våtromspanelJeg må bare henge opp noen kroker på vaskerommet til vått tøy og div., men er dét lov da?
![]() |
#3 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Henge opp ting på våtromspanel
Nei, det gidder jeg ikke prøve flere ganger. Alle sier at de har en type som funker, men det har jeg til gode å oppleve. Dessuten har jeg tenkt å bruke dem til vinterdresser, regntøy o.l. og det veier nokså mye, særlig når det er vått.
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henge opp ting på våtromspanelPå et vaskerom det ikke dusjes på, hadde jeg glatt hengt opp kroker på veggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Javel?
![]() Sv: Henge opp ting på våtromspanelEvt. kjøp en dusjstang (den trenger ikke montering i veggen, den bare "skyves på plass" )som du henger høyt oppe på veggen, den er super å henge dresser og skjorter til tørk på, bare bruk kleshengere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Javel?
Eh, altså: du kjøper en dusjstang (fåes sikkert billig på Jysk eller ihvertfall på vvs.butikker). Det er noen fjæringer inni denne som strekkes på en måte når man drar den ut til den lengden man skal ha den til. Også skyver man den liksom på plass mellom to vegger, og den beholder den lengden du har dratt den ut til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sånn har vi hatt og, de funker som bare rakkern. Men uansett, sugekoppene fra clas ohlson holder godt de, vi bruker de. Dessuten finnes kroker man henger over badedøra(eller andre dører) som det er store kroker på. Ideelt til regntøy osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Henge opp ting på våtromspanelHvis det er fuktsperre i veggen må du ikke skru hull uten ihvertfall å fylle dem med silikon. Ellers får du ett punkt i veggen der fuktigheten slipper inn, og så kommer den ikke ut igjen.
![]() |
#10 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() |
#11 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
![]() Sv: Henge opp ting på våtromspanelIKEA har også noen veldig fine tørkestativ som du kan henge på veggen, og som løftes opp og ut fra veggen når de skal tas i bruk, og tar null plass når de ikke er i bruk. Bare en digresjon, siden kroker ser ut til å være det du er ute etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Henge opp ting på våtromspanelDet er ikke noe problem å skru i våtromspanel, bare trykk inn litt silikon i skruehullet så det blir tett igjen.
![]() |
#13 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Henge opp ting på våtromspanelSilikon skal jeg da kunne klare å få til.
![]() |
|
|