Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fin kjole til julebord (gravid)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-10, 16:16   #1
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Fin kjole til julebord (gravid)

Hjeeelp!!! Er det noen som har sett noe fint en smågravid frue kan gå med??? Gjerne empiresnitt (?), for å fremheve kul, men ikke hofter

Svart, lilla, grå... noe i den dur!

Gammel 30-10-10, 14:38   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin kjole til julebord (gravid)

Er du lang da?
Denne var litt søt, men den er ikke så lang...

http://www.laredoute.no/DetailPages/...earchBackLink=

Denne var søt og:

Gravidkjole:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 15:04   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken størrelse bruker du da? jeg har nemlig denne fra Fransa du kan få kjøpt latterlig billig...

jeg har brukt den som julekjole ved begge mine svangerskap (ikke gravidekjole, sånn egenltig - da både 6,5 mnd på vei og 4 mnd på vei)

Gammel 30-10-10, 15:15   #4
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg selger også en lang svart med empireliv som du kan få billig :-)

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 20:21   #5
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Jeg vil tro jeg trenger L, eller 40-42 nå?? Den ser veldig fin ut den der!

Gammel 30-10-10, 20:23   #6
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

Jeg er sånn passe lang tror jeg, 168 Vil helst ha kjolen til knærne for jeg har så digre lår ... syns jeg selv iallfall. Og etter et par måneder på sofaen er de dizzy tunes altså...

Liker empiresnitt

Nessie: fine kjoler, men jeg vil ha noe som er litt mer pyntete De var kjempefine, men sånne kunne jeg brukt på en fin lørdagsshopping eller på en veninnekveld el lign.. Litt mer glam og glitter må det være på julebord

Gammel 30-10-10, 22:43   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hvilken størrelse bruker du da? jeg har nemlig denne fra Fransa du kan få kjøpt latterlig billig...

jeg har brukt den som julekjole ved begge mine svangerskap (ikke gravidekjole, sånn egenltig - da både 6,5 mnd på vei og 4 mnd på vei)

Jeg må bare reklamere for denne, altså. Jeg har den både i svart og rødt, og brukte sistnevnte så seint som 3 dager før jeg fødte, i uke 39. Den er akkurat passe "blingete". Til meg er den dessuten litt lang, rett under kneet, tror jeg, så den skjuler alt av lår. (Jeg er 1,60 og har kjolen i XS og S.)

Gammel 30-10-10, 23:16   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sendt PM. Denne er helt riktig størrelse vil jeg tro (den er L)

Gammel 30-10-10, 23:34   #9
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en svart Boob-gravidkjole i str. L (små i str.) til salgs.

Gammel 31-10-10, 10:13   #10
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har akkurat bestilt denne
http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...earchBackLink=

Ikke sånn super pyntet, men satser på at den sitter fint og kan stæsjet litt opp med tilbehør.

Gammel 02-11-10, 14:13   #11
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte en sort mammakjole på HM i dag. Empirieliv, 3/4 armer, rekker nedenfor knærne (jeg er ikke høy). Sitter ganske fint over min relativt solide tvillingkul. Ikke kjempepyntet, men kan jo stæsjes opp. Finner den ikke i nettbutikken.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.