Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfashion: Hvem er den fødte FP-er?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har eller bedriver du følgende?
Boden-klær 39 12,91%
Danske barneklær som Katvig, Molo 112 37,09%
Desigual-klær 57 18,87%
El Naturalista-sko 90 29,80%
Fest-/smugrøyking 57 18,87%
Ilse Jacobsen- eller Hunter-støvler 95 31,46%
iPhone 98 32,45%
Lavkarbo e.l. 66 21,85%
Løping 72 23,84%
Mat lagd fra bunnen av 169 55,96%
Minst mulig sukker 106 35,10%
Mooncup 45 14,90%
Nespresso-maskin 89 29,47%
Nøstebarn 112 37,09%
Odd Molly-klær 54 17,88%
Opp i cup og ned i omkrets 144 47,68%
Strikking 128 42,38%
Utdanning på mastergradsnivå, minst 107 35,43%
Zumba 41 13,58%
Økologisk mat 76 25,17%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 302. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-10, 15:52   #21
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forumfashion: Hvem er den fødte FP-er?

Holder det med økologiske gulrøtter?

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 15:53   #22
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Fikk bare 1, må vist revudere hele FP.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 15:55   #23
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Fire. Men en av de var nøstebarn, og det teller ikke siden minste har ett sett, og det var gave fra en snill bestemor. Så egentlig er det vel tre.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 15:57   #24
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Denne var morsom! Jeg fikk 8, men en kan jeg jo nesten trekke i fra for Nespressomaskinen står her for mannen sin del.

Ja, jeg må innrømme at jeg ikke haket av for Nespressomaskin ettersom jeg ikke drikker kaffe. Den tilhører mannen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 15:57   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

7 her.

• Festrøyking
  • Mat laget fra bunnen (jeg krysset av selv om det ikke er alltid)
  • Iphone
  • Minst mulig sukker (til hvem? Mor eller barn? )
  • Mooncup
  • Zumba
  • Økomat

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 15:58   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Mat lagd fra bunnen av" leder, altså, fulgt av "danske barneklær som Katvig, Molo" og "Oppi cup, ned i omkrets". Interessant!

Mooncup og lavkarbo, derimot, er øyensynlig oppskrytt.

Gammel 27-10-10, 15:58   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

EL naturalistasko
Smugrøyker
Opp i cup og ned i omkrets
Litt oppsatt på lite sukker og mat fra bunnen. I teorien ...
iPhone

Gammel 27-10-10, 15:59   #28
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

12 av 20. Men jeg kunne strengt tatt hatt 14, for jeg har noen OM-klær og litt Katvig, men ikke i sånne mengder at jeg identifiserer meg med det.

Gammel 27-10-10, 16:00   #29
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jøss. 9.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 16:00   #30
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

12 av 20. Men jeg kunne strengt tatt hatt 14, for jeg har noen OM-klær og litt Katvig, men ikke i sånne mengder at jeg identifiserer meg med det.

Ett plagg er nok - eller i alle fall to! Ellers kunne jeg ha strøket flere av mine skarve punkter også.

Gammel 27-10-10, 16:01   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk 5-6. Har vel for tiden ett Odd molly-plagg så det krysset jeg ikke av på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 16:02   #32
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

7 av 20, så ikke så veldig typisk. Jeg kunne hatt høyere score, jeg har holdt på å kjøpe både et par Old Molly-plagg og å bestille ting fra Boden. Men jeg er den fødte FP-er i følge den der andre testen din!

Gammel 27-10-10, 16:02   #33
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

5-6 her. Jeg har ett par El Naturalista-sko, men bruker dem så sjelden at jeg krysset ikke av for det.

Gammel 27-10-10, 16:03   #34
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare 4 for min del.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 16:04   #35
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Jeg har én Desigual-kjole og to Boden-skjørt, og strengt tatt lager jeg ikke mat fra bunnen av 90 % av tiden, gitt. Hvis jeg skal hake av med gaffel, slik som dere, betyr det at jeg egentlig står igjen med el Naturalista-sko, løping og hovedfag - 3 punkter. Har løpeforbud nå - 2 punkter.

Gammel 27-10-10, 16:04   #36
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boden, ilse-støvler, iPhone, mat fra bunnen, strikking, det er vel igrunnen det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 16:04   #37
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Bare to på meg. (minst mulig sukker + zumba)

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 16:04   #38
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg ække med i gjengen.

Og dessuten - hvorfor er det ikke med noe med kommaregler, rettskrivning eller sex?
Dere har bare tatt med de teite greiene der. De som ikke jeg gjør.

Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 16:05   #39
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg ække med i gjengen.

Og dessuten - hvorfor er det ikke med noe med kommaregler, rettskrivning eller sex?
Dere har bare tatt med de teite greiene der. De som ikke jeg gjør.

Du får skylde på Ru.

Gammel 27-10-10, 16:06   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lar meg påvirke av FP.

12 av 20 (og da har jeg ikke krysset av på OM selv om jeg faktisk har ett plagg og har heklet meg en fake)

De 12 jeg krysset av for var:
Boden
Katvig/Molo
ElNaturalista
Ilse Jacobsen (men det er ikke bare på FP at det er meget poulært, altså)
iPhone
Løping
Mat fra bunnen (6 av 7 dager i uka .... den siste dagen spiser vi ute)
Nespresso
Nøstebarn (nyfrelst)
Opp i cup og ned i omkrets (men jeg var vel strengt talt en av grunnleggerne av denne ordenen )
Strikking (MEN; jeg strikket min første genser da jeg var 10 år, så her er jeg ikke påvirket av FP)
Utdanning

Sist redigert av Tjorven : 27-10-10 kl 16:11.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.