|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Har du penbestikk? | |||
Ja, jeg har penbestikk |
![]() ![]() ![]() ![]() |
111 | 59,68% |
Nei, jeg har ikke penbestikk |
51 | 27,42% |
Jeg har mange bestikksett. Hverdags, pent, og galla + |
14 | 7,53% |
Jeg har ikke ett sett en gang |
3 | 1,61% |
Jeg har arvet penbestikket mitt |
20 | 10,75% |
Jeg har kjøpt/fått/samlet penbestikket mitt |
63 | 33,87% |
Jeg har penbestikk, penservise, skriver interiørblogg og matchende klær innad i familien |
2 | 1,08% |
Bestikk? |
1 | 0,54% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
tankefull
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Vi har sølvbestikk. Jeg fikk endel sølvbestikk til konfirmasjonen, jeg har fått endel til jul av besteforeldrene mine, og resten fikk vi til bryllupet vårt. Vi har også serveringsskjeer, kakespader, sausøser osv i sølv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Drømmer
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har både bestikk (hardanger) og penservise,jeg samlet før jeg ble sammen med mannen og så vi fikk vi til bryllupet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har penservise, men ikke penbestikk. Vi prøver å samle på et pent stålbestikk som vi også vil bruke til hverdags, men min familie synes bare at det er sølv som er stas og vil derfor ikke kjøpe stål til oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Vi har to typer bestikk: Ett i stål og ett i sølv. Vi har også finservise og jeg leser interiørblogger så her er det full klaff. Det er mulig at det å bo i et hus hvor gulvet i gangen er ren avrettningsmasse ødelegger litt for helheten i interiøret, da.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?
![]() |
|
|