Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Soveromvalsen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-10, 17:08   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Soveromvalsen

Vi har fire soverom. Vi har det største av de tre som er oppe. For det hadde ikke vært plass til sengen vår eller noe klær på de to små rommene. (6 og 8 m2)

Mannen insisterer på å sove oppe sammen med barna, mens jeg har lyst å flytte ned på lekerommet og la ungene dele det største rommet. Da kan vi jo ha de to små rommene til garderobe og kontor.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 17:50   #2
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Soveromvalsen

Vi har det minste soverommet, ungene de to største.
De trenger jo plassen mye mere enn oss, som andre sier her. Vi har plass til ei 150 cm seng, 3-dørs garderobeskap og en kommode. Synes egentlig det er altfor trangt, liker å ha mere rom og luft rundt meg, men det får være som nå til vi eventuelt kjøper oss større hus.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.