|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Det sto en artikkel om dem i Dagbladet (?) for noen uker siden, så jeg tipper de er her innen et par uker. Jeg forsto det som det var en britisk oppfinnelse.
![]() |
#42 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Har sett mange av dem på eBay. De kommer nok snart hit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?
Jeg tror også det er tingen. Her bryr seg ikke Herremannen om dem (for ingen andre har noen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
I endring
|
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Her er de nå kommet for fullt, leste ukesplanen for neste uke at nå måtte ungene la dette være igjen hjemme for det opptok for mye av tiden i timene og friminuttene.
![]() |
#45 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Da vi var på Askimbadet i høstferien hadde de dem på Narvesen der.
![]() |
#46 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Jeg har sett noe lignende på Brio. De var vel helst til fingrene tror jeg, for de var små.
![]() |
#47 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Jeg har sett sånne på Cubus. Skjønte ikke hva det var, da.
![]() |
#50 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Femåringen min har vært veldig nysgjerrig på disse, og var ekstatisk da det lå en slik i godteposen i en bursdag han var i. Men etter å ha studert den nøye i noen minutter, vridd og vendt på den slengte han den fra seg igjen. Den kunne jo ikke brukes til noenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Her er det in enda i alle fall, de bytter og styrer og holder på. Og det har kommet ørten andre typer, de lyser i mørket og hva-har-du. Minstemann på 5 leker interessert en gang i blant, men bruker dem ikke og vaser bort de han får. Eldstemann på 10 har håndleddet fullt og bytter i vei.
![]() |
#52 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Her er det superpoppis, og det har de vært i mange uker. Helt siden skolestart, tror jeg? Var det ikke det jeg sa, at trendene kommer først til Westkanten?
![]() |
#53 |
Står på egne ben
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Ungene får noen i kalenderen som kalendergaver, men har ikke hørt noe mas om det fra dem selv ennå. Er i mange butikker her hjemme nå i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Kalendergaver, det skal jeg huske.
![]() |
#57 |
Står på egne ben
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Jeg betalte kr 19,- for ei pakke på Extra leker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Eldste her fikk en pakke av en tante fra Oslo - de har visst ikke helt inntatt bondelandet enda, for hun er den eneste i klassen som har. I følge tanten hadde "alle" det i Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Åh hjelp så lei jeg er av de gummistrikkene. Det er forresten jentenes svar på fotballkort visstnok; de byttes, selges, stjeles og brukes som valuta. Og har vært bannlyst på skolen en stund fordi ungene er mer opptatt av dem enn noen andre ting.
![]() |
![]() |
|
|